Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlanych modernizacji sieci energetycznej zasilającej Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie

Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4312128 , fax. 022 4312452
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Płocka 26 26
    01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4312128, fax. 022 4312452
    REGON: 00028849000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlanych modernizacji sieci energetycznej zasilającej Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlanych modernizacji sieci energetycznej zasilającej Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie zwanego dalej Zamawiającym. 2. Zakres:Usługi projektowania architektonicznego; Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną; Roboty instalacyjne w budynkach; Roboty instalacyjne elektryczne; Instalowanie stacji rozdzielczych. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wykonania następujących prac: 3.1. Inwentaryzacja obecnego systemu zasilania przez: 3.1.1. aktualizację schematu zasilania głównego; 3.1.2. ocenę pewności i skuteczności zasilania Instytutu w świetle obowiązujących przepisów. 3.2. Dobór ekonomicznie uzasadnionych parametrów do umowy o zakup energii elektrycznej przez analizę zużycia energii elektrycznej. Dobór właściwych parametrów taryfowych jak i propozycja najkorzystniejszego dostawcy energii elektrycznej. Przygotowanie do zawarcia umowy z innym dostawcą. 3.3. Sprawdzenie istniejącej dokumentacji zasilania elektroenergetycznego Instytutu ze stanem faktycznym - wykonanie lokalnych odkrywek linii zasilających, ustalenie rzeczywistych tras przebiegu, ocena stanu istniejącego (kable plus elementy przyłączeniowe linii zewnętrznych i wewnętrznych), diagnozy, zdefiniowanie zakresu modernizacji i włączając w to system zasilania bezprzerwowego. 3.4. Opracowanie dokumentacyjne (zgodnie z opisem zawartym w Programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ) modernizacji elektroenergetycznych sieci zasilania Instytutu łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, zgód i pozwoleń wraz z: 3.4.1. Warunkami technicznymi zasilania; 3.4.2. Raportem oddziaływania na środowisko; 3.4.3. Prawomocnym pozwoleniem na budowę; 3.4.4. Kosztorysami Inwestorskimi. 4. Przygotowanie terenu budowy i organizacja zaplecza. 5. Geodezyjne wytyczenie linii nowego zasilania elektroenergetycznego Instytutu. 6. Wykonanie wykopów pod nowe linie zasilające. 7. Ułożenie nowych linii elektrycznych. 8. Zakup i montaż transformatorowej stacji kontenerowej (PZO). 9. Zapewnienie w okresie gwarancji konserwacji stacji SN oraz czynności wynikających z Instrukcji Współpracy Ruchowej dostawcą energii elektrycznej. 10. Przebudowa stacji SN - STOEN. 11. Wpięcie nowych linii elektrycznych SN do systemu zasilania Instytutu wraz z przeprowadzeniem prób ich funkcjonowania stosownie do wymogów przypisanych stosownymi normami. 12. Wykonanie odbiorów zewnętrznych wymaganych przepisami szczegółowymi. 13. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 14. Usunięcie starych kabli zasilających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa ofertę wraz z następującymi dokumentami: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa taki dokument odrębnie. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa taki dokument odrębnie. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żądać następujących dokumentów: 2.1. Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca (w przypadku konsorcjum wymóg ten dotyczy każdego z uczestników konsorcjum) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Aktualna polisa na czas realizacji umowy lub inny dokument ubezpieczenia (na czas realizacji umowy) powinna opiewać na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł). Od wyłonionego w postępowaniu wykonawcy (w przypadku konsorcjum wymóg ten dotyczy każdego z uczestników konsorcjum) zamawiający żąda przedstawienia z ofertą promesy uzyskania ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowy (CAR) na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł) oraz dostarczenia do zamawiającego tegoż ubezpieczenia w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 2.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1) oraz 3.3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt. 3.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wezwie do przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach