Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Godowie.

Gmina Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 65 065, 47 65 063 , fax. 32 4765100
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godów
    ul. 1 Maja 53 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 32 47 65 065, 47 65 063, fax. 32 4765100
    REGON: 27625873000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Godowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 11 w Godowie na działce 683/143. Parametry przedmiotowego budynku: Powierzchnia całkowita: 506,00 m2 Powierzchnia użytkowa 350 m2 Liczba kondygnacji: 2 Rok budowy: 1961 Podpiwniczenie: częściowe Przekrycie: stropodach kilkupoziomowy Instalacje: elektryczna, co, wod-kan, odgromowa, dzwonkowa, radiowęzeł W budynku wydzielono 2 mieszkania, pozostała część wykorzystywana na potrzeby oświatowe. Zakres opracowania obejmuje wykonanie: 1. inwentaryzacji obiektu (rzuty poziome, przekroje, elewacje), 2. projektu dostosowania budynku do wymagań przepisów p.poż.(wykonanie opracowania uwzględniającego wytyczne rzeczoznawcy ds. p.poż), 3. projektu termomodernizacji ścian zewnętrznych oraz dachu z uwzględnieniem wymiany pokrycia dachowego oraz częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, 4. projektu przebudowy instalacji c.o., 5. projektu przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej włącznie z instalacjami niskoprądowymi (dzwonkowa, telefoniczna, alarmowa, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, radiowęzeł), odgromowa, 6. projektu przebudowy instalacji wod-kan, 7. projektu przebudowy instalacji ciepłej wody użytkowej, 8. projektu zagospodarowania terenu, 9. projektu przebudowy z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania części mieszkalnej oraz wykonanie projektu wykończenia wnętrz (w zakresie określenia robót wykończeniowych na rzutach pomieszczeń), 10. przedmiarów robót (punkty 1- 9) wraz z uwzględnieniem kosztów wszystkich robót wykończeniowych związanych z remontem, 11. kosztorysów inwestorskich robót (punkty 1-9) wraz z uwzględnieniem kosztów wszystkich robót wykończeniowych związanych z remontem, 12. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 13. audytu energetycznego, 14. wszelkich niezbędnych uzgodnień branżowych projektów, 15. części B (wniosek inwestycyjny, część ekologiczno-techniczna) wniosku o dofinansowanie z WFOŚiGW w Katowicach. Każda dokumentacja ma być wykonana wg poniższego nakładu: Lp. Nazwa opracowania Liczba egzemplarzy 1 Inwentaryzacja obiektu 4 2 Projekt dostosowania budynku do wymagań przepisów p.poż 4 3 Projekt termomodernizacji 4 4 Projekt przebudowy instalacji c.o 4 5 Projekt przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz odgromowej 4 6 Projekt przebudowy instalacji wod-kan 4 7 Projekt przebudowy instalacji ciepłej wody użytkowej 4 8 Projekt zagospodarowania terenu 4 9 Projektu przebudowy z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania części mieszkalnej oraz wykonanie projektu wykończenia wnętrz 4 10 Przedmiar robót dla całego zakresu 2 11 Kosztorysy inwestorskie dla całego zakresu 2 12 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2 13 Audyt energetyczny 2 14 Część B (ekologiczno-techniczna) wniosku o dofinansowanie do WFOŚiGW w Katowicach 2 15 Wersja elektroniczna z całością opracowania 1 Dodatkowe informacje: 1. Mapy do celów projektowych - po stronie inwestora 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich wyjaśnień, zmian i dodatkowych opracowań wymaganych przez organ wydający decyzję pozwolenia na budowę. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do pełnienia nadzoru autorskiego. w ramach którego należy wykonać m.in. następujące czynności: a) Nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacja projektową, b) Uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości powstałych w toku realizacji robót i na etapie prowadzonego postępowania przetargowego na wykonanie robót objętych przedmiotem dokumentacji, c) Ewentualnego udziału w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (projektantów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach kierownika budowy, d) Ewentualnego udziału w odbiorach częściowych (istotnych robót budowlanych) i końcowych poszczególnych obiektów, e) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich wykonywanych na wniosek Zamawiającego w celu zgodnego z przepisami Prawa zamówień publicznych przeprowadzenia postępowania (jednokrotna w ciągu 3 lat). Zakres dokumentacji projektowej, o którym mowa powyżej sporządzić należy w szczególności w oparciu o: - Ustawę z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r.nr 156,poz.1118 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r., nr 120, poz.1133 z późn. zm. Dz.U. z 2008r. nr 201 poz. 1239). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. z 2004r., nr 202, poz.2072 z późn. zm. Dz.U. z 2005r. nr 75 poz. 664). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r., nr 130, poz.1389). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz.1126 ), - Ustawę z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r., nr 199, poz. 1227). - Ustawę z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - przedmiot zamówienia należy określać zgodnie z zapisami art. 29 i 30 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., nr 113, poz.759) tj.: - Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. - Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. - Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Dodając w opisie przedmiotu zamówienia określenie równoważny Projektant zobowiązany jest zawrzeć określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności. - wytyczne zawarte w branżowych przepisach szczegółowych, obowiązujących Polskich Normach, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i założeniami Zamawiającego. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji w terenie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach