Przetargi.pl
,,Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego całkowitej modernizacji budynku Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86,,

Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-079 Kraków, ul. Królewska 86
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6385661 , fax. 012 6385661
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie
    ul. Królewska 86 86
    30-079 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6385661, fax. 012 6385661
    REGON: 00029756600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.masaz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego całkowitej modernizacji budynku Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno- budowlano- wykonawczej całkowitej modernizacji Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86:,w szczególności : a) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku b) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dobudowy ewakuacyjnej klatki schodowej na ścianie szczytowej od strony ulicy Kijowskiej c) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji wejść do budynku szkoły z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. d) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji pokoi w części budynku przeznaczonego na Internat. e) wykonanie remontu i modernizacji kuchni i zaplecza kuchennego wraz z stołówką z dostosowaniem do przepisów HACCAP z projektem technologii f) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu pozostałych pomieszczeń szkolnych g) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymiany dźwigu towarowego h) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymiany dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych i) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu i dobudowy przewodów kominowych /wentylacja/ j) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji z ujęciem termomodernizacji k) . wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej- wynikający ze stanu technicznego l) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu 2. Opracowanie ma obejmować; inwentaryzację, program funkcjonalno - użytkowy, projekt budowlany wszystkie branże, projekt aranżacji wnętrz pokoi internatowych wraz aneksami kuchennymi i z łazienkami, instrukcja bezpieczeństwa i ewakuacji , zabezpieczenie p. poż, i bhp, kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pozwolenie na budowę - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Opracowanie ma obejmować etapowanie realizacji modernizacji z zachowaniem częściowego użytkowania obiektu ( w czynnym obiekcie). 3. Opracowanie winno być uzgodnione i akceptowane przez Zamawiającego na podstawie załączonej do niniejszej specyfikacji koncepcji,- zał. nr 6 do SIWZ oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy pzp.- ogólne i szczegółowe: 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów zgodnie z. formułą spełnia - nie spełnia 4.Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. Podana cena nie podlega zmianom przez czas trwania umowy. Zamawiający działając zgodnie z art. 45ust.1 pkt.2 ustawy pzp. nie wymaga wniesienia wadium. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY. 1.Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty składające się na realizację przedmiotu zamówienia , oraz podatek VAT wg stawek obowiązujących na dzień składania oferty. 2. Cena oferty zgodna z przedstawionymi wyliczeniami winna być wpisana do formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ . 3.Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 4. Cena za projekt określona przez Wykonawcę w ofercie nie podlega zmianom w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji . OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT. Kryterium , którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty to : Cena oferty brutto (z VAT) - 100% Oferta z najniższą ceną i spełniająca stawiane wymagania otrzyma maksymalną ilość punktów. Ocena pozostałych ofert nastąpi przy zastosowaniu następującego wzoru : C - wartość oceny oferty C = ( C min ./C of. ) x 100 C min - cena minimalna brutto spośród wszystkich ofert C of. - cena brutto badanej oferty Za najkorzystniej ofertę uznana będzie ta, która uzyska największą ilość punków, spełniająca wymogi i warunki określone przez Zamawiającego w SWIZ oraz zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych i temu Wykonawcy Zamawiający udzieli zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 2 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 3 do SWIZ, 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk wykazu osób - zał. Nr 4 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4.Dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień./ projektowe branżowe/ 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Architektów potwierdzające przynależność Wykonawcy /przynajmniej Projektanta wiodącego/ do tej Izby, na dzień składania oferty. 6. Wycenę za wykonanie projektów uwzględniającą wszystkie koszty do ich wykonania z doliczonym na końcu podatkiem VAT 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie rodzajów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwagi końcowe: Wszystkie koszty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.masaz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach