Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i realizacja według tego projektu robót budowlanych dla zadania pn.: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek we Włocławku przy ul. Ziębiej 13 wraz z poprawą funkcji ciągów jezdnych i parkingu biura - ETAP I.

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i realizacja według tego projektu robót budowlanych dla zadania pn.: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek we Włocławku przy ul. Ziębiej 13 wraz z poprawą funkcji ciągów jezdnych i parkingu biura - ETAP I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie inwestycji, wykonanie projektu budowlanego i realizacja wg. tego projektu robót budowlanych polegających na remoncie istniejącego budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek położonego we Włocławku przy ul. Ziębia 13 - ETAP I, na podstawie wymagań określonych w Programie Funkcjonalo-Użytkowym, zał. 7 do SIWZ. W budynku biurowym należy zapewnić odpowiednie warunki do pracy dla pracowników merytorycznych i administracyjnych Nadleśnictwa. Etap I przedsięwzięcia obejmować będzie: 1. Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej ( wraz z obróbkami) 600m2 2. Remont wewnętrzny budynku 478 m2 x 0,8 (wykorzystanie części pomieszczeń)= 383 m2 3. Roboty drogowe w zależności od zakresu: Założono 400 m2 4. Roboty nieprzewidziane10 % 5.Przygotowanie inwestycji, dokumentacja, nadzór 7,1 % ETAP I nie będzie obejmował wykonania ocieplenia budynku oraz wykonania zdobień na ścianach zewnętrznych budynku, w tym również wykonania projektów dotyczących wykonania ETAPU II inwestycji, wymienionych w PFU. 1.1.1 Na dokonanie zamówienia składają się poszczególne zadania : a) sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych w branżach: - architektoniczno - budowlanej, - konstrukcyjnej, - instalacji sanitarnych wod-kan, cw i co, - instalacji elektrycznej, b) uzyskanie akceptacji ww. projektów przez Zamawiającego c) uzyskanie koniecznych uzgodnień, d) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę stosownego organu architektoniczno-budowlanego, e) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , f) wykonanie robót budowlanych na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów, g) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, h) wykonanie oznakowania budynku oraz wyposażenie w sprzęt ochrony przeciwpożarowej zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego , i) dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót w stosownym organie nadzoru budowlanego. 1.2 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Budynek biurowy jest obiektem w części podpiwniczonym, piętrowym ,kryty dachem wysokim z poddaszem użytkowym. Rzut budynku w kształcie prostokąta. Architektura obiektu prosta, w formie dworkowej z okresu międzywojennego. Obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie konserwatorskiej. Dane ogólne obiektu. Wymiary zewnętrzne - 11,94 x 28,21 m Powierzchnia zabudowy - 336,83 m2 Powierzchnia całkowita - 673,65 m2 Powierzchnia użytkowa - 444,15 m2 Kubatura - 2.526,22 m3 Budynek Nadleśnictwa zrealizowany w latach trzydziestych wymaga w ramach remontu przystosowania do współczesnych warunków stawianym obiektom biurowym pod względem funkcjonalności, zapewnienia niezbędnych parametrów komunikacji w zakresie bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Budynek jest zlokalizowany na działce nr ew. stanowiącej własność Nadleśnictwa Włocławek położonej we Włocławku przy ul. Ziębiej 13. 1.3 Opis istniejącego stanu technicznego. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych i stropach belkowych drewnianych. Ściany fundamentowe i ściany piwnic ceglane z cegły pełnej, ceramicznej gr. 64 cm. na zaprawie cem-wap. Fundamenty ceglane w formie poszerzenia odsadzkami. Ściany konstrukcyjne nad ziemia z cegły pełnej ceramicznej gr. 43 - 64 cm na zaprawie cem-wap. Ściany wewnętrzne z cegły pełnej ceramicznej rożnej grubości na zaprawie cem-wap. Stropy na belkach drewnianych ze ślepym pułapem. Klatka schodowa monolityczna, płytowa, żelbetowa. Konstrukcja dachu drewniana typu dach polski łamany. Pokrycie dachu gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu.. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Elewacje o bogatej formie z licznymi ramami i gzymsami wykończone tynkiem cem-wap.,malowane.Stolarka okienna drewniana skrzynkowa, malowana farbami wodnymi. Stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna drewniana. Podłogi cementowe, gresowe oraz drewniane deskowe i panelowe. Malowanie ścian i sufitów klejowe, emulsyjne i olejne. Budynek wyposażony w pełen zakres w instalacje techniczne. Ogólny stan techniczny budynku wg Opinii stanu technicznego budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławekjest dobry. 1.4 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia. Budynek biurowy zlokalizowany jest w lesie podmiejskim Włocławka. Działka oraz budynek od chwili powstania do dnia dzisiejszego przeznaczony był i służył do celów administracji Lasów Państwowych Nadleśnictwa Włocławek. Obiekt posiada układ i formę nawiązującą do polskiego dworu. Główny front wejściowy od południa. Obiekt przetrwał okres użytkowania bez zmian. Zagospodarowanie terenu działki wymaga adaptacja stanu istniejącego w zakresie zmiany układu komunikacyjnego z parkingami dla samochodów osobowych, oraz zieleni wysokiej i niskiej. Bilans terenu działki nr 412/2 w granicach opracowania : a) Powierzchnia opracowania - 3.326,00 m2 b) Pow. zabudowy istn. budynku - 336,83 m2 c) Pow. parkingu i dróg wewnętrznych - 1.697,00 m2 d) Powierzchnia zieleni - 1.292,17 m2 Przy opracowaniu programu funkcjonalno - użytkowego korzystano z : - Opinii stanu technicznego budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek wyk. przez mgr inż. Tomasza Ostrowskiego we wrześniu 2011r., - Inwentaryzacji budowlanej wyk. przez mgr inż. Tomasza Ostrowskiego we wrześniu 2011 r. W/w opracowania stanowią załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego. 1.5 Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe. Budynek biurowy ma zapewniać pełnienie funkcji obiektu użyteczności publicznej w zakresie administracji oraz ma być wyposażony w dodatkowe systemy wspomagające i spełniające funkcje podstawową i jak i pomocnicze. 1.6 Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe budynku. Kondygnacja Przeznaczenie Powierzchnia pomieszczenia Piwnice kotłownia 23,54 m2 skład opału 3,95 m2 Piwnice Razem 27,49m2 Parter sień 5,05 m2 korytarz 1 23,60 m2 korytarz 2 41,56 m2 Inżynier nadzoru 18,57 m2 z-ca Nadleśniczego 19,06 m2 dz. hodowli i ochrony 15,75 m2 Posterunek straży leśnej 17,64m2 Magazynek broni 3,43m2 Sekretarz + prac. Administr. 16,15 m2 tajna kancelaria 7,10 m2 dz. marketingu 24,15 m2 serwer 5,05 m2 kasa 6,24 m2 administracja 17,91 m2 pom. socjalne 4,72 m2 wc 8,97 m2 wc NN 4,16 m2 pom. gospodarcze 3,28 m2 wejście do kotłowni 2,30 m2 Parter razem 244,73 m2 Piętro komunikacja 34,90 m2 główny księgowy 18,62 m2 księgowość 1 18,32 m2 księgowość 2 17,81 m2 stan posiadaniai lasy niepaństwowe 24 m2 sekretariat 23,85 m2 Pok. socjalny 9,69 m2 Gabinet N-czego 31,00 m2 kadry 11,11 m2 wc 6,68 m2 Piętro razem 196,77 m2 Projektant może w projekcie budowlanym w sposób dowolny kształtować rozkład funkcji w budynku. Warunkiem jest wpisanie funkcji opisanych w programie funkcjonalno użytkowym w istniejącą powierzchnię użytkową budynku., pod warunkiem uzgodnienia tych rozwiązań z Zamawiającym. Program funkcjonalno - użytkowy proponuje przykładowe rozwiązanie. 1.7 Szczegółowy zakres rzeczowy robót remontowych określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ UWAGA - w zakresie rzeczowym wpisane są zarówno prace obejmujące ETAP I jak i ETAP II inwestycji. Zamawiający informuje, że zamówieniem objęty jest tylko ETAP I inwestycji. 1.8 Badania i pomiary. Całość robót wykonać wg. projektu budowlanego, wykonawczego, PN i aktualnie obowiązujących przepisów. Po zakończeniu robót wykonać wszystkie niezbędne próby montażowe, badania i pomiary: - rezystancji izolacji, - impedancji pętli zwarciowych+ szybkie wyłączenie napięcia, - działanie wyłączników różnicowo - prądowych, - rezystancji uziemienia, - natężenia oświetlenia. Skompletować i przekazać wszystkie atesty, certyfikaty i świadectwa dla montowanych urządzeń, aparatów i instalacji. Wykonać dokumentację powykonawczą. 1.9 Przyłącza do budynku. Wg uzyskanych od gestorów sieci należy zaprojektować i wykonać remont lub budowę nowych przyłączy do budynku : - przyłącza kanalizacji sanitarnej, - przyłącza wodociągowego, - przyłącza elektroenergetycznego. Przyłącza realizować na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej. Dokonać inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych przyłączy i sieci zgłosić do odbioru odpowiednim gestorom. 1.10 Zagospodarowanie terenu. Zakres robót remontowych zagospodarowania terenu działki obejmuje : - demontaż dwóch okrągłych zieleńców od strony południowej, pozyskany teren utwardzić kostką żwirobetonowa, - wykonanie nowego parkingu o pow. 115 m2 co pozwoli na uzyskanie 9 stanowisk parkingowych wyłożonych kostka żwirobetonowych. 1.11 Wymagana dokumentacja techniczna. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać dokumentację techniczną pełnobranżową w tym projekty budowlane, wykonawcze i technologiczne w 4 egz. i dostarczyć ją Zamawiającemu oraz uzyskać wymagane prawem pozwolenia na ich realizację. Ponadto winien opracować harmonogram rzeczowo - finansowy. W/w dokumentacje muszą spełniać wymagania (niżej wymienionych) aktualnie obowiązujących norm, a zastosowane materiały do ich realizacji posiadać atesty i certyfikaty dopuszczeniowe do stosowania na rynku polskim. Harmonogram robót z terminami zostanie przygotowany we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca winien uzyskać wymagane prawem pozwolenia na realizację tych prac, które zezwoleń wymagają. 1.12 Wymagania w trakcie realizacji inwestycji. Wszystkie realizowane prace objęte przedmiotem zamówienia będą nadzorowane i odbierane przez Inspektora Nadzoru reprezentującego Zamawiającego zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prowadzenie robót, ich nadzór i odbiór muszą spełniać wymagania określone prawem budowlanym. Wykaz ustaw, rozporządzeń, norm, instrukcji: 1. Ustawa- prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r.- Dz.U. 2010r, Nr 243, poz. 1623 ze zm. 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz.U nr 75 z 2002r. poz. 690) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie 3. PN-EN ISO 6946: 2002, Komponenty budowlane i elementy budynku- Opór cieplny i współczynniki przenikania ciepła- Metoda obliczania 4. PN-B-02025: 2001, Obliczanie sezonowego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania budynków mieszkalnych, (uchwała nr 7/98 PKN z dnia 28.01.1998r.) 5. PN-B-03406: 1994, Obliczanie zapotrzebowania na ciepło pomieszczeń o kubaturze do 600m3 (uchwała nr 29/94-0 PKN z dnia 22.12.1994r. 6. PN-82/B-02402; Temperatury ogrzewanych pomieszczeń w budynkach, 7. PN-83/B-03430; Wentylacja w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej. 8. PN-91/B-02419;Ogrzewnictwo i ciepłownictwo. Zabezpieczenie instalacji ogrzewań wodnych i wodnych zamkniętych systemów ciepłowniczych, 10. PN-91/B-02420, Ogrzewnictwo. Odpowietrzanie instalacji ogrzewań wodnych. Wymagania, 9. Wytyczne projektowania instalacji centralnego ogrzewania, wyd. COBRTI INSTAL, maj 1995r. W-wa; 10. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, t. II Instalacje sanitarne i przemysłowe, wyd. Arkady, 11. Warunki techniczne wykonania i obioru robót budowlanych. Poradnik projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru, wyd. VERLAG DASHOFER, W-wa 2004r. 1.13 Nowe instalacje i urządzenia powinny być umieszczone w otworach, przepustach i bruzdach po demontażu starych, a jedynie w sytuacji konieczności, będą zajmowały nowe przestrzenie. 1.14 Zamawiający wymaga również dostarczenia kompletnej dokumentacji projektowej w formie elektronicznej , w postaci plików w formatach ogólnodostępnych np. typu (doc., xls., pdf., jpg.) UWAGA - po sporządzeniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej i pozostałej Wykonawca musi skontaktować się z Zamawiającym w celu zaakceptowania projektu. 1.15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego zawiera Program funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 7 1.16 Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom przy czym zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i specyfikacji odbioru i wykonania robót ( tj. dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia). 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5.3 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.4 Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobata techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 5.5 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 5.6 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy na wykonane usługi projektowe, roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium ( art. 45 ust.4 pzp) 1. Ustala się wadium w wysokości 19 000,00 zł ( słownie: dziewiętnaście tysięcy zł 00/100 ) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA o/Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Wykonanie projektu budowlanego i realizacja według tego projektu robót budowlanych dla zadania pn.: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek we Włocławku przy ul. Ziębia 13 wraz z poprawą funkcji ciągów jezdnych i parkingu biura - ETAP I. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Sposób przekazania wadium w innej formie niż pieniężnej - wadium w innej formie niż pieniężnej wykonawca załącza do oferty 4. W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie numeru postępowania, 3) określenie przedmiotu zamówienia, 4) nazwę i adres wykonawcy, 5) termin ważności. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 13-07-2012r. do godz. 10.00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach