Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i budowa wiaty do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2016-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i budowa wiaty do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i budowa wiaty do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk, w tym: a) sporządzenie projektu budowlanego i elektrycznego wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Projekty budowlane należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie pisemnej oraz 1 egzemplarzu w formie elektronicznej, b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w 2 egzemplarzach w formie pisemnej oraz 1 egzemplarzu w formie elektronicznej, c) sporządzenie na własny koszt dodatkowej dokumentacji uzupełniającej niezbędnej do realizacji robót, d) sporządzenie planu BIOZ, e) sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów, f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g) zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta w całym okresie realizacji umowy. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do: - czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, - uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, - udziału w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów Projektanta-ów na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach - przez Wykonawcę robót budowlanych, wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszej umowy, - udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, - współudziału w wykonaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. h) zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, i) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, j) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, k) organizacja placu budowy, w tym przygotowanie placów składowych, zaplecza budowy i ich dozoru, l) utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni stanowiącej drogę dojazdową do terenu robót, m) likwidacja placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, n) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii elektrycznej i zagospodarowania odpadów, o) organizacja i koordynacja robót budowlanych we wszystkich branżach, p) dostawa materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, q) wykonanie robót zamiennych, jeśli wystąpią, nie zmieniających istotnie zakresu robót wynikającego z oferty, r) uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, s) usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi, t) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wiaty, zgodnie z dokumentacją projektową, u) rozbiórka części ściany hali sortowni i przebudowa usztywnień konstrukcji hali, v) wykonanie prac remontowych w zakresie posadzek po robotach budowlanych wiaty, w) uzyskanie przez wykonawcę w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę a po zakończeniu budowy dokumentu pozwalającego na użytkowanie obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do siwz. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zapoznania się wykonawców z warunkami lokalizacji prowadzonych robót, ale nie stanowi to warunku udziału w postępowaniu. W tym celu należy telefonicznie uzgodnić z zamawiającym termin i godzinę oględzin. Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami jest inż. Jerzy Śladowski - tel. 608-630-493.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach