Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń znajdujących się w budynku głównym Zespołu Nr 1 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach na Pracownię Endoskopii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie projektu budowlanego (również w wersji elektronicznej) adaptacji pomieszczeń znajdujących się w budynku głównym Zespołu Nr 1 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach na Pracownię Endoskopii, według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133) wydanego na podstawie art. 34 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane ( Dz. U. Z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) zgodnego z załączoną koncepcją, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę /decyzję tę w imieniu Zamawiającego uzyska Wykonawca zamówienia/ 2. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Projekt powinien zawierać w szczególności: - projekt wyburzeń, - projekt budowlano - wykonawczy, - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla robót budowlanych. Ponadto projekt musi zawierać wszelkie opracowania wynikające z przepisów szczegółowych. Projekt należy uzgodnić pod względem BHP, ergonomii, przeciwpożarowym i sanitarno-epidemiologicznym. Zakres i rodzaj prac projektowych: Proponowana funkcja Pracowni Endoskopii musi zawierać pomieszczenia zgodnie z załączoną koncepcją - Załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: - pomieszczenie pracowni kolonoskopii z kabiną i WC dla pacjentów, - zmywalnia, - pomieszczenie pracowni endoskopii, - pokój wybudzeń, - rejestracja. Projektowana funkcja wymusza wykonanie remontu pomieszczeń w części budowlanej. UWAGA! 1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z obiektem. 2. Prace nie wskazane wprost, a wynikające z przepisów i procesu realizacji, Wykonawca ma obowiązek zrealizować i skalkulować w ramach oferty przetargowej tak, aby obiekt był obiektem nadającym się do użytkowania. 3. Wykonawca ma obowiązek wykonać i zrealizować zadanie w nieprzekraczalnym terminie zgodnie ze złożoną ofertą przetargową. 4. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia. 5. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do projektu oświadczenie o przeniesieniu bez żadnych ograniczeń autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy na rzecz Zamawiającego. 6. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do projektu oświadczenie o jego wykonaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wzięciu pełnej odpowiedzialności za błędy w jego wykonaniu przy korzystaniu z niego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami. 8. Wykonawca ma obowiązek wystąpić i uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę. 9. Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja budynku jest do wglądu codziennie (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 14.00 po uprzednim zgłoszeniu, a Wykonawcy zostanie ona protokolarnie przekazana na czas niezbędny do wykonania projektu. Wyciąg z dokumentacji stanowią załączniki nr 5a i 5b do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W zamówieniu jest wymagane wadium w wysokości: 840,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie projektu o podobnym zakresie kompleksowości i wartości oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie projektu o podobnym zakresie kompleksowości i wartości oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia (bez nadzoru autorskiego) podany w dniach licząc
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - 2 zadania
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu budynku komunalnego przy ul. Rynek 3 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-05-11 - Wykonanie projektu remontu budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Zagórskiej 91 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-02-15 - Adaptacja pomieszczeń szkolnych na siedzibę Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych przy ul. Janasa 11 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-04-01 - Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-02-18 - Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Tychach
Dodano: 2014-07-30 - Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Tychach
Dodano: 2014-06-26 - Usługi - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn.: Remont pomieszczeń konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
Dodano: 2014-03-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2014-01-23