Przetargi.pl
Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zagospodarowania terenu przy placu Jaśminu, skweru Nacka, skweru przy ul. Korczoka oraz skweru przy skrzyżowaniu ulic Kopernika, Oriona, Centaura.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zagospodarowania terenu przy placu Jaśminu, skweru Nacka, skweru przy ul. Korczoka oraz skweru przy skrzyżowaniu ulic Kopernika, Oriona, Centaura.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie koncepcji i przedstawienie do zatwierdzenia, wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź dokonanie zgłoszenia prac) : a) skwer przy Placu Jaśminu: Wytyczne: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie. - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej, - usunięcie starego żywopłotu orz wprowadzenie nowego, - usunięcie starych nasadzeń i trawników oraz założenie nowego trawnika i wprowadzenie nowych nasadzeń (np. byliny, trawy), - usunięcia starej tablicy ogłoszeniowej oraz wygospodarowanie nowego miejsca na ogłoszenia, - nowe ławki, kosze na śmieci, - wprowadzenie małej architektury. b) skwer Nacka: Wytyczne - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej, - ogrodzenie istniejącego placu zabaw, - usunięcie starych nasadzeń i trawników oraz założenie nowego trawnika i wprowadzenie nowych nasadzeń (np. byliny, trawy), - nowe ławki, kosze na śmieci, - wprowadzenie elementów małej architektury. c) skwer przy ul. Korczoka: Wytyczne: - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej, - usunięcie starych nasadzeń i trawników oraz założenie nowego trawnika i wprowadzenie nowych nasadzeń (np. byliny, trawy), - nowe ławki, kosze na śmieci, - wprowadzenie elementów małej architektury. d) skwer przy skrzyżowaniu ulic Kopernika, Oriona, Centaura: Wytyczne: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek, nawierzchnia z kostki brukowej, - usunięcie starych nasadzeń i trawników oraz wprowadzenie nowych (np. byliny, trawy), - nowe ławki, kosze na śmieci, - wprowadzenie małej architektury. Ustalenia do przedmiotu zamówienia: - wykonanie trzech koncepcji wstępnych do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 10 dni od daty podpisania umowy, - uzyskanie w imieniu zamawiającego z Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Gliwicach pozwolenia na budowę (lub dokonać zgłoszenia prac budowlanych do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Gliwicach, jeżeli pozwolenie na budowę nie jest wymagane) w terminie do 26 lutego 2010r, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody z właścicielami wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenie skweru, - wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), - projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna i przedmiar robót powinny być zapisane na nośniku elektronicznym - płyta CD - zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji ww. projektu. Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, podkładów mapowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) zrealizowali minimum 3 projekty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane należycie. Za projekty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje projekty związane z zagospodarowaniem obiektów użyteczności publicznej (parki, cmentarze, skwery) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. brutto każdy z nich. 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych projektów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia o treści Załącznika nr 5 do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach