Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zamówienia pn. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów w ramach zadania Wykonanie projektów w Gminie. W ramach zamówienia zostaną wykonane projekty budowlane i wykonawcze przebudowy dróg gminnych i mostów wraz z mapami do celów projektowych w następujacych miejscowościach: 1) Odbudowa mostu drogowego w Opoczce, dz. nr 184 - termin wykonania 31.07.2015, 2) Pszenno (kierunek na Miłochów) dz. nr 326/1, 326/2, 431 wraz z oświetleniem LED zasilanym z istniejącej sieci, ok. 1150 m - termin wykonania 31.07.2015, 3) Boleścin odbudowa dróg gminnych w km 0+000 - km 0+430, działka nr 174 wraz z oświetleniem LED autonomicznym - termin wykonania 31.08.2015, 4) Bystrzyca Góra działka nr 241 (do końca działki 51/4) wraz z oświetleniem LED autonomicznym, ok. 650 m - termin wykonania 31.08.2015, 5) Lutomia Mała - Wieruszów odbudowa drogi gminnej w km 0+00 - km 1+600, działki nr 74, 280, - termin wykonania 30.09.2015, 6) Pszenno (drogi na osiedlu) dz. nr 72, 68, 65/23, 65/39, 65/40, 65/22, 57, 65/38, 65/24 wraz z oświetleniem LED zasilanym z istniejącej sieci, ok. 1000 m - termin wykonania 31.10.2015, 7) Bystrzyca Dolna (przy boisku) dz. nr 333, 334, 335, 238/3, 337 wraz z oświetleniem LED autonomicznym, ok. 900 m - termin wykonania 31.10.2015, 8) Mostek na Młynówce w Burkatowie dz. nr 208 termin wykonania 31.10.2015, 9) Witoszów Górny działka nr 256, ok. 150 m - termin wykonania 31.10.2015, 10) Witoszów Dolny, dz. nr 1067, 1121, 1106, 1105, 1100, 1112, 1103, ok. 1550 m - termin wykonania 31.10.2015, 11) Witoszów Dolny, dz. nr 1063/2, 1060, 1059, 1058, 1062, ok. 930 m - termin wykonania 31.10.2015. 2. Drogi objęte opracowaniem należy zaprojektować jako drogi o ruchu kategorii KR1 o nawierzchni asfaltowej za wyjątkiem drogi określonej w pkt 1 ppkt 5, którą należy zaprojektować jako drogę o kategorii ruchu KR2. Projekty muszą zawierać: 1) projektowaną konstrukcję podbudowy drogi, 2) projektowaną nawierzchnię drogi, 3) przekroje poprzeczne i profil podłużny, 4) projektowane odwodnienie drogi, 5) projektowane przepusty drogowe, 6) projektowane oświetlenie drogowe. 3. Konstrukcje projektowanych dróg należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Obiekty mostowe należy zaprojektować w technologii żelbetowej-skrzynkowej o nośności minimum 20 ton. 5. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje: 1) przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, 2) projekt budowlany i projekt wykonawczy, obejmujący wszystkie branże, wymagany przepisami Prawa Budowlanego z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz rozporządzeniem MTiGM z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 z 14 maja 1999 r.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań w liczbie - 4 egzemplarzy, 3) operat wodnoprawny wraz z pozwoleniem wodnoprawnym, wg potrzeb, 4) pozwolenie na budowę lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia rozpoczęcia robót dla Zamawiającego oraz wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do jego otrzymania, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania i właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych pozycji przedmiaru - w liczbie 2 egzemplarzy, 6) założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej - w liczbie 2 egzemplarzy, 7) przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy, 8) kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-przestrzennym z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. 2010 nr 243, poz. 1623 z póź. zm.), w liczbie 2 egzemplarzy, 9) sporządzenie informacji BIOZ, zgodnie z art. 20 ust 1 punkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), 10) komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy przekazać w formie elektronicznej (płyta CD/DVD), format plików tekstowych, doc lub rtf, rysunki w pdf lub JPG, 11) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu docelowego oraz projekty tymczasowej organizacji ruchu w liczbie 2 egzemplarzy. 6. Wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, pracami inwentaryzacyjnymi i projektowymi, uzgodnieniami oraz opłaty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nieodpłatnego nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust 1, punkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), bez względu na termin rozpoczęcia robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji opracowanych w ramach niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto BGŻ S.A o/o Świdnica nr 77 2030 0045 1110 0000 0241 0430. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, o którym mowa w rozdziale XV pkt 1 niniejszej SIWZ, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem tego terminu. Brak wadium na koncie Zamawiającego w wskazanym powyżej terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w formach innych niż gotówkowej (np. gwarancji, poręczeniach) - oryginał należy zdeponować w Urzędzie Gminy w Świdnicy w pok. 209, a kopię wpiąć do oferty. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres aktualizacji kosztorysów inwestorskich
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach