Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-131 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3732406 , fax. 52 3732406
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4 4
    85-131 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3732406, fax. 52 3732406
    REGON: 22115068800039
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zgodnie z przedłożoną dokumentacją przed każdymi negocjacjami prowadzonymi z wykonawcami, z którymi Zamawiający podpisał umowę ramową, prac remontowo-budowlanych w okresie 3 lat licząc od daty obowiązywania umowy do wartości max. 21.500.000 PLN netto. Prace prowadzone będą w części w czynnych obiektach głównie jednostek służby więziennej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania zleconych prac przy udziale pracowników tymczasowo osadzonych w jednostkach penitencjarnych, którzy będą zatrudnieni i przeszkoleni przez Wykonawcę robót po wcześniejszym podpisaniu umowy z Dyrektorem danej placówki, w której prace będą wykonywane. Za wszelkie usterki wynikające z realizacji robót i w okresie gwarancji i rękojmi odpowiada bez ograniczeń Wykonawca. W przypadku realizacji robót w funkcjonujących obiektach więziennych, Wykonawca musi brać pod uwagę obostrzenia wynikające ze specyfiki tych obiektów, w szczególności dłuższy niż normatywny czas transportu wewnętrznego, zwiększone kontrole transportu i osobiste, specyfikę pracy w środowisku resocjalizacyjnym, zakaz wnoszenia na teren jednostek telefonów komórkowych, laptopów i innych urządzeń itp. Roboty wykonywane będą generalnie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, jednak Zamawiający zastrzec może w umowie jednostkowej dostawę własnych materiałów lub wskazać źródło ich odbioru. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy. Przed każdym jednostkowym zleceniem (podpisaną umową ) Zamawiający przeprowadzi procedurę określoną w art. 101 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z póź. zm. ). Okres udzielanej gwarancji na wykonane prace zgodny z złożoną ofertą, a na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będzie każdorazowo przedstawiana do kolejnych postępowań zgodnie z art. 101 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Prace przewidziane do realizacji w okresie 3 lat to: A) roboty budowlane CPV - 45000000-7 w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego ( CPV 45216000-4), w szczególności budynki na terenie Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych ( CPV 45216113-9 ) B) roboty w zakresie napraw i konserwacji budynków użyteczności społecznej C) roboty w zakresie instalacji elektrycznych ( CPV 45310000-3 ) D) roboty hydrauliczne i sanitarne ( CPV 45330000-9) E) roboty elektryczne, linie telefoniczne, okablowanie komputerowe ( CPV 45311000-0) Maksymalna liczba wykonawców z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową wynosi 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7 Oferta składana w wyniku zaproszenia ( negocjacjach ) po podpisaniu umowy ramowej na konkretne zadanie nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. Koszy zakupu materiałów w złożonej ofercie nie mogą przekroczyć 3 % Min okres udzielanie gwarancji to 36 miesiące a max przyjęty do oceny to 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielanej gwarancji na wykonane prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbaltica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach