Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-131 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3732406 , fax. 52 3732406
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4 4
    85-131 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3732406, fax. 52 3732406
    REGON: 22115068800039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbaltica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej, jako szczególnej czynności prawnej organizującej proces kontraktowania w przyszłości. Na tym etapie dokonuje się indywidualizacja podmiotów, z którymi zamawiający zawiera umowy ramowe wraz z ustaleniem formy i granic współdziałania stron , w szczególności cen. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami, chyba że oferty nie podlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. Drugim etapem będzie weryfikacja podmiotów, z którymi zawarto umowy ramowe w formie negocjacji - etap powtarzalny, w którym zamawiający może oczekiwać korzystniejszych warunków udzielenia konkretnego zamówienia, przy nie zmienionym kryterium oceny ofert i nie zmienionych innych istotnych elementach umowy ramowej. Celem niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych - wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia niniejszej umowy przez okres 3 lat. do wartości max 21 800 000,00 zł netto. Prace prowadzone będą w części w czynnych obiektach głównie sądowych , prokuratury i więziennych. Zadania prowadzone w jednostkach służby więziennej będą przy udziale pracowników tymczasowo osadzonych w jednostkach penitencjarnych, którzy będą zatrudnieni i przeszkoleni przez Wykonawcę robót lub będą oddelegowani do pracy przez Zamawiającego na poszczególny etap wykonywanego zadania. Za wszelkie usterki wynikające z realizacji robót i w okresie gwarancji i rękojmi odpowiada bez ograniczeń Wykonawca. W przypadku realizacji robót w funkcjonujących obiektach więziennych, sądowych i prokuratury Wykonawca musi brać pod uwagę obostrzenia wynikające ze specyfiki tych obiektów, w szczególności dłuższy niż normatywny czas transportu wewnętrznego, zwiększone kontrole transportu i osobiste, specyfikę pracy w środowisku resocjalizacyjnym, zakaz wnoszenia na teren jednostek telefonów komórkowych, laptopów i innych urządzeń itp. Roboty wykonywane będą generalnie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, jednak Zamawiający zastrzec może w umowie jednostkowej dostawę własnych materiałów lub wskazać źródło ich odbioru. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy. Przed każdym jednostkowym zleceniem (umową) Zamawiający przeprowadzi procedurę określoną w art. 101 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 907 z 2013r. z późn. zm ). Okres udzielanej gwarancji na wykonane prace wynosi 36 miesięcy, a na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będzie każdorazowo przedstawiana do kolejnych postępowań zgodnie z art. 101 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Prace przewidziane do realizacji w okresie 3 lat to: Przedmiot główny: A) roboty budowlane CPV - 45000000-7 B) roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego, w szczególności budynki na terenie Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych ( CPV 45216114-6 ), budynki sądów ( CPV 45216112-2 i prokuratury( CPV 452 16110-8 ) B) roboty w zakresie napraw i konserwacji budynków użyteczności społecznej C) roboty w zakresie instalacji elektrycznych ( CPV 45310000-3 ) D) roboty hydrauliczne i sanitarne ( CPV 45330000-9) E) roboty elektryczne, linie telefoniczne, okablowanie komputerowe ( CPV 45311000-0) Dodatkowe przedmioty: Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki ( CPV 39000000-2 ) Maksymalna liczba wykonawców z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową wynosi 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 9 Oferta składana w wyniku zaproszenia ( negocjacjach ) po podpisaniu umowy ramowej na konkretne zadanie nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wadium w wysokości 150.000,00 zł. można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póż. zm. ) Miejsce złożenia wadium: - wpłacić przelewem na konto Bank Pocztowy S.A. Oddział w Bydgoszczy 96 1320 1117 2064 4989 2000 0001 do dnia 4.04.2014r. godz.8.00, pieniądze wpłacone w formie przelewu muszą znajdować się na koncie Zamawiającego, przed terminem składania ofert. Dokument przelewu, wpłaty lub inne formy zabezpieczenia wadium należy umieścić w złożonej ofercie. Zamawiający zwróci wadium lub zatrzymuje na zasadach określonych w art.46 Ustawy P z p Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbaltica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach