Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH OBIEKTÓW PSM I i II STOPNIA W KUTNIE - INTERNAT I PAWILON ZACHODNI (ETAP II)

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Karola Kurpińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Ul. Park "Wiosny Ludów"
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 254 26 69 , fax. 24 254 26 69
  • Data zamieszczenia: 2013-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Karola Kurpińskiego
    Ul. Park "Wiosny Ludów"
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 254 26 69, fax. 24 254 26 69
    REGON: 00276995000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzycznakutno.wikom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH OBIEKTÓW PSM I i II STOPNIA W KUTNIE - INTERNAT I PAWILON ZACHODNI (ETAP II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w dwóch należących do Zamawiającego n/w obiektach: 1) w budynku przyszkolnego internatu, 2) w budynku pawilonu zachodniego wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego Gierałty. Oba obiekty wchodzą w skład kompleksu zespołu budynków zarządzanych przez Zamawiającego i zlokalizowanych w Kutnie - Park Wiosny Ludów 1. W/w obiekty podlegają ochronie konserwatorskiej. Pawilon Zachodni - bezpośredniej - widnieje w rejestrze zabytków na podstawie wpisu decyzją nr 351/294. Natomiast budynek internatu ze względu na umiejscowienie go na terenie wpisanego do rejestru zabytkowego Parku Pałacowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Budynek przyszkolnego internatu - prace dotyczą tarasu i poziomu pomieszczeń piwnicy i w szczególności obejmują: Taras: - Roboty rozbiórkowe, - Roboty posadzkarskie - warstwy wyrównawcze + zbrojenie + płytki, - Roboty izolacyjne, - Roboty wykończeniowe - obróbki blacharskie + balustrada ze stali kwasoodpornej, - Roboty porządkowe i utylizacja odpadów. Piwnica: - Roboty instalacyjne elektryczne - linia zasilająca + tablica rozdzielcza + instalacja wewnętrzna (gniazda i oświetlenie) + instalacja uziemienia + pomiary i sprawdzenia, - Roboty instalacyjne sanitarne - instalacja kanalizacji sanitarnej + instalacja wodociągowa. 2) Budynek pawilonu zachodniego - prace dotyczą elementów budynku - strop + ściany i w szczególności obejmują: - Roboty rozbiórkowe elementów drewnianych stropów i podłóg - polepa, belki stropowe, legary, podsufitka, - Roboty przeciwwilgociowe ścian metodą iniekcji, - Roboty tynkarskie ścian, - Roboty porządkowe i utylizacja odpadów. 3. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Dokumentacja techniczna (projekty budowlano - wykonawcze, inwentaryzacje, ekspertyzy) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kutno, Park Wiosny Ludów 1. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - od 10.09.2013 roku do 30.10.2013 roku z zastrzeżeniem, iż prace dotyczące budynku internatu muszą zostać wykonane w okresie od 10.09.2013 roku do dnia 30.09.2013 roku i dopiero po ich zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego można przystąpić do prac związanych z pawilonem zachodnim. W przypadku wcześniejszego zakończenia prac w internacie, Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia prac w pawilonie zachodnim. 7. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 8. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, zapisy ppkt a) stosuje się odpowiednio, 3) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 4) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 5) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.21.23.50-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej. - 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 2.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzycznakutno.wikom.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach