Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa drogi Niwa - Grel w Nowym Targu

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa drogi Niwa - Grel w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa drogi Niwa - Grel w Nowym Targu. 2. Rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności budowę, rozbudowę i przebudowę dróg gminnych w Nowym Targu ze skrzyżowaniami od os. Niwa do ul. Grel o łącznej długości ok. 1400 mb. Orientacja wg załącznika nr 2 (wg MPZP kontynuacja drogi KDD.4 do KDL.3, odcinek KDL.3 pomiędzy KDD.4 i KDD.5 oraz KDD.5). Ponadto w zakresie opracowania znajduje się wszelka niezbędna nowa infrastruktura (między innymi: obiekt mostowy, odwodnienie z kanalizacją deszczową wraz z odprowadzeniem wody do jednego z pobliskich potoków - Czarny Dunajec, Klikuszówka, oświetlenie z linią zasilającą i sterowaniem, ewentualny kanał technologiczny), przebudowa istniejącej infrastruktury (w szczególności: rozwiązanie wszelkich kolizji, odtworzenie istniejących połączeń komunikacyjnych i możliwości eksploatacyjnych z przebudową ogrodzeń, odtworzeniem wjazdów w tym z przejazdem nad potokiem Klikuszówka) oraz kilkunastometrowy odcinek kanalizacji sanitarnej. Budowa nowej drogi dotyczy odcinka od końca istniejącej drogi lokalnej na os. Niwa (przy budynku parafi pw. św. Brata Alberta) do ul. Starokrakowskiej wraz ze skrzyżowaniami na tym odcinku dróg lokalnych z dojazdowymi wg MPZP (dwa skrzyżowania) oraz skrzyżowaniem z istniejącą drogą od ul. Krakowskiej do kościoła jw. Przebudowa i rozbudowa dotyczy ulic Starokrakowskiej i Klikuszówka z ich skrzyżowaniem oraz skrzyżowania ul. Grel i Klikuszówka. W zakresie obiekt mostowy wraz z niezbędnymi robotami regulacyjnymi i umocnieniowymi na potoku Klikuszówka. 3. Zakres rzeczowy projektów obejmuje w szczególności następujące branże: 1/ roboty drogowo-mostowe, 2/ roboty sieciowe i instalacyjne branży sanitarnej, 3/ roboty sieciowe i instalacyjne branży elektroenergetycznej i teletechnicznej, 4/ roboty w zakresie budownictwa wodnego, 5/ roboty branży ogólnobudowlanej, 4. Zakres prac projektowych: 1/ 2 egz. projektu budowlanego zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę/zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej wydanych przez Starostę Nowotarskiego, 2 egz. materiałów załączonych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 2/ projekt wykonawczy osobno dla każdej branży - po 4 egz. , 3/ projekt docelowej organizacji ruchu do celów oznakowania pionowego i poziomego - 3 egz., 4/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 5/ przedmiar robót - 3 egz. dla każdej branży i każdego etapu (planowane kilka etapów realizacji całego przedsięwzięcia), 6/ kosztorys inwestorski - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży i każdego etapu. 7/ płyta CD z wersją elektroniczną prac projektowych w ilości 1 szt. - rysunki i pliki tekstowe w formacie .pdf, projekt zagospodarowania terenu dodatkowo w pliku *.dwg oraz kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formatach *.pdf oraz *xls - w układzie i kolejności odpowiadającej wersji papierowej. 8/ zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę z potwierdzeniem nie wnoszenia sprzeciwu. Powyższe opracowania należy sporządzić w zakresie i formie wymaganej ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami), służącym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlano-montażowych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz w zakresie wystarczającym do wykonania tych robót. 5. Założenia szczegółowe: drogi kategoria gminne, klasy lokalna i dojazdowa, kat. obciążenia ruchem KR III. Wstępnie zakłada się jezdnię szerokości około 6mb dwupasową, dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej, na podbudowie z kruszywa, chodniki dwustonne i wydzielone miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie jw., ściek z kostki brukowej, Regulacja obcej infrastruktury polegać będzie na dopasowaniu wysokości jej elementów wraz z wymianą elementów zużytych, w przypadku studni kanalizacyjnych z zastosowaniem tzw. konusów (zwężek). W zakresie prac projektowych należy uwzględnić budowę obiektu mostowego jednoprzęsłowego z jezdnią jw. obustronnymi chodnikami i barieroporęczą, przebudowę obcej infrastruktury w przypadku występowania kolizji. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ konsultowania z zamawiającym rozwiązań projektowych i zakresu dokumentacji, także w części kosztorysowej w trakcie prac projektowych i uzyskania dla nich akceptacji zamawiającego, 2/ przedstawienia zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji materiałów do pozwolenia na budowę (w tym zezwolenia na realizację inwestycji drogowej) lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 3/ przedstawienia zamawiającemu do akceptacji, niezwłocznie po otrzymaniu, uzyskanych warunków branżowych na podstawie, których wykonawca będzie wykonywał projekt, 4/ zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem projektu docelowej organizacji ruchu, 5/ uzgodnienia projektu docelowej organizacji ruchu dodatkowo z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa w Urzędzie Miasta Nowy Targ oraz Komendantem Straży Miejskiej w Nowym Targu, 6/ zastosowania na kanalizacji deszczowej i sanitarnej pokryw z logiem MZWiK Nowy Targ i uszczelkami gumowymi, 7/ wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem planowanego przez zamawiającego etapowania robót budowlanych (trzy, cztery etapy), 8/ zastosowania rozwiązań projektowych umożliwiających późniejszą lokalizację obcej infrastruktury np. elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej w pasie drogowym, 9/ uzgodnienia z właścicielami rozwiązań podjazdów do posesji, wykonania przekrojów poprzecznych do wszystkich wejść lub wjazdów do posesji i budynków, które nie zachowują prawidłowego spadku poprzecznego, 10/ uzyskania oświadczeń od prywatnych właścicieli gruntów (jeżeli będzie to konieczne) do złożenia przez zamawiającego oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 11/ zabezpieczenia na własny koszt wszystkich niezbędnych do wykonania pełnego zakresu zamówienia materiałów i badań (np. inwentaryzację niezbędną do opracowania projektu, badania geotechniczne ...). 12/ uzyskania na własny koszt projektów podziału działek niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Występuje duża liczba działek do podziału, 13/wykonania wszelkich czynności wymaganych do zrealizowania zamówienia a podana cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty w zakresie zamówienia, 14/ uzyskania wszelkich: warunków do projektowania, zgód, oświadczeń, postanowień, decyzji (w tym pozwolenie wodnoprawne, pozwolenie na wycinkę drzew), uzgodnień branżowych, opinii, uzgodnień Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych, itd. 15/ uzyskania, działając w imieniu zamawiającego, pozwolenia na budowę, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, potwierdzenia nie wnoszenia sprzeciwu w przypadku zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowy, wydzielenia pasa drogowego decyzją ZRID 16/ w związku z obecnie prowadzonymi pracami projektowymi związanymi z planowaną budową sieci gazowej z przyłączami w obszarze objętym zamówieniem (na zlecenie gestora sieci - etap przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę) w zależności od zaawansowania tamtych prac uwzględnienia tych prac realizując przedmiot zamówienia i w możliwie maksymalnym stopniu ich skoordynowania, 17/ wykonania prac projektowych zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego obejmującego w szczególności: 1/ czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane, ( Dz. U.    z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 2/ udział w komisjach i naradach technicznych na wezwanie zamawiającego. 8. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ zamawiający posiada podkłady mapowe do celów projektowych w skali 1:500. Wszelkie niezbędne rozszerzenia zakresu map ich aktualizację zabezpiecza na własny koszt wykonawca, 2/ zamawiający zobowiązuje się udostępnić dokumenty i dane związane z wykonaniem prac projektowych, będące w jego posiadaniu, a mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz na poprawienie ich jakości, 3/ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z ramienia zamawiającego działa inspektor nadzoru inwestorskiego, 4/ oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane podpisuje zamawiający na podstawie uzyskanych przez projektanta zgód, 5/ wykonawca ma prawo powierzyć częściowe wykonanie prac projektowych innej osobie, stosownie do zakresu branżowego. W takim przypadku odpowiada on wobec zamawiającego za jej działanie i zaniechanie jak za własne. 6/ kosztorysy inwestorskie na stronie tytułowej mają zawierać również cenę netto, podatek od towarów i usług i cenę brutto, datę sporządzenia, 7/ płatność: wynagrodzenie w formie ryczałtu, płatne na podstawie faktury, której podstawą wystawienia jest podpisany protokół zdawczo-odbiorczy prac projektowych częściowy lub końcowy wg uzgodnionego harmonogramu rzeczowo - finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 lipca 2015r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach