Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pawilonu D przy Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pawilonu D przy Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pawilonu D przy Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji. W ramach zadania przewidziano wykonanie inwentaryzacji budowlanej wraz z orzeczeniem o stanie technicznym istniejącej części budynku oraz wykonanie aktualizacji projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, zbiorczego zestawienia kosztów, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę Segmentu D wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Palisadowej 48 w Wałbrzychu. Należy powiązać rozwiązania dotyczące zagospodarowania terenu z rozwiązaniami zawartymi w dokumentacji dotyczącej realizowanego zagospodarowania pozostałego terenu szkoły w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na zagospodarowaniu terenu szkoły, w tym zgodnie z wytycznymi Programu Budowy Urządzeń Lekkoatletycznych Dolny Śląsk dla Królowej Sportu w 2013 r. Załączniki: - załącznik nr 1 - załącznik graficzny określający teren przyległy do segmentu D objęty przedmiotowym zadaniem, - załącznik nr 2 - dokumentacja projektowa autorstwa AR-KON STUDIO PROJEKTOWO - USŁUGOWE, Mariola Smyczyńska - Szumska z siedzibą przy ul. B. Leśmiana 5, 51-141 Wrocław. Rozwiązania funkcjonalno - użytkowe zawarte w przedmiotowej dokumentacji należy uwzględnić w wykonywanym przedmiocie umowy, - załącznik nr 3 - pismo z dnia 28.08.2012 r. znak ZSzOI.I.071.185.2012, zawierające szczegółowe wytyczne, które należy uwzględnić w wykonywanym przedmiocie Umowy, - załącznik nr 4 - decyzja o warunkach zabudowy numer 224/2007 z dnia 05.09.2007 r., znak WRM.DGPiŚ.ZPP.ASD/7331/WZ-224-7/24550/31964/07, zgodnie z którą należy wykonać przedmiot Umowy. Zadanie zostaje podzielone na 3 etapy: 3.1. Etap I: 3.1.1. wykonanie inwentaryzacji budowlanej istniejącej części segmentu D- 3 egz., 3.1.2. wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącej części segmentu D - 3 egz., 3.1.3. wykonanie aktualizacji projektu budowlanego wielobranżowego - 6 egz., 3.1.4. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę - 2 egz., 3.1.5. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.2. Etap II: 3.2.1. wykonanie aktualizacji projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż wraz z aranżacją wnętrz i wyposażeniem - 5 egz., 3.2.2. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. 3.2.3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz., 3.2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., 3.2.5. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., wraz z formą elektroniczną - płyta CD. 3.3. Etap III: pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Dokumentację należy wykonać zgodnie z zapisami Decyzji o warunkach zabudowy numer 224/2007 z dnia 05.09.2007 r., znak WRM.DGPiŚ.ZPP.ASD/7331/WZ-224-7/24550/31964/07, 2. Projekty wykonawcze należy opracować oddzielnie dla każdej branży, 3. Wykonawca uzyska we własnym zakresie niezbędne (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczegółowych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowania danych wyjściowych takich jak np.: operaty ochrony środowiska, inwentaryzacje zieleni, decyzje środowiskowe, decyzje o warunkach zabudowy, warunki przyłączeniowe do sieci, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, mapę do celów projektowych rastrową i wektorową, wypis i wyrys z rejestru gruntów, zapewnienia odbioru i dostawy mediów, warunki przyłączeniowe do sieci, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 4. Uzgodnienia, materiały i decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie, za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, uzyska warunki przyłączeniowe niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektuje przyłącza mediów. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich. 7. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 3 podpunkty 3.1. - 3.3. Wykonawca dostarczy w formie drukowanej we wskazanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (całość dokumentacji w formacie *.pdf, dodatkowo część rysunkowa w formacie *.dwg, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *PDF i *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną oraz pomiędzy poszczególnymi opracowaniami, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 8. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 10. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: 1) Ustawą Prawo Budowlane, 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest zespół budynków będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem. 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690z późniejszymi zmianami), 11. Terminowe wykonanie prac objętych Umową, 12. Pełnienie nadzoru autorskiego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/segmentd.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach