Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul. Andersa 162 A na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w zakresie dotyczącym przebudowy i ewentualnej rozbudowy budynku oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2013-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul. Andersa 162 A na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w zakresie dotyczącym przebudowy i ewentualnej rozbudowy budynku oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul. Andersa 162 A na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w zakresie dotyczącym przebudowy i ewentualnej rozbudowy budynku oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego (teren działki nr 180/4 obręb nr15 Konradów w Wałbrzychu. W ramach zadania przewidziano wykonanie audytu energetycznego, projektów budowlanych, wykonawczych zawierających aranżację wnętrz i wyposażenie, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, zbiorczego zestawienia kosztów, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę, a także uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie dotyczącym budynku przy ul. Gen. Andersa 162 A wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do niego, tj. terenu działki nr 180/4 obręb 15 Konradów. Zadanie zostaje podzielone na 3 etapy: 3.1. Etap I: 3.1.1. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 6 egz., 3.1.2. wykonanie audytu energetycznego - 4 egz., 3.1.3. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę - 2 egz., 3.1.4. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.2. Etap II: 3.2.1. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż wraz z aranżacją wnętrz i wyposażeniem - 5 egz., 3.2.2. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. 3.2.3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz., 3.2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., 3.2.5. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., wraz z formą elektroniczną - płyta CD. 3.3. Etap III: pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Wykonanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w zakresie zagospodarowania terenu oraz budynku (materiały wykończeniowe, kolorystyka, wyposażenie, umeblowanie). Należy dokonać uzgodnień z Zamawiającym. 2. Wytyczne Zamawiającego: Obiekt przeznaczony dla osób przewlekle somatycznie chorych (osoby leżące oraz osoby chodzące). BUDYNEK: W obiekcie należy przewidzieć następujące pomieszczenia: 1. Pokoje mieszkalne: 1, 2 i 3 osobowe (wyposażone w meble - łóżka lub tapczany, szafy, stoły, szafki nocne dla każdego mieszkańca oraz posiadające odpowiednią do liczby osób mieszkających w pokoju ilość wyposażeń elektrycznych). Przy każdym pokoju należy przewidzieć łazienkę przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażoną w natryski, miski ustępowe, umywalki. 2. Pomieszczenia: 2.1. pokoje dziennego pobytu, 2.2. jadalnia, 2.3. gabinet medycznej pomocy doraźnej, 2.4. pomieszczenia do terapii i rehabilitacji, 2.5. kuchenka pomocnicza (na każdym piętrze), 2.6. pomieszczenia pomocnicze do prania i suszenia, 2.7. pokój gościnny, 2.8. miejsca kultu religijnego zgodnie z wyznaniem mieszkańca domu, jeżeli nie ma on możliwości uczestniczenia w nabożeństwach poza domem pomocy społecznej, 2.9. inne pomieszczenia techniczne służące zaspokajaniu potrzeb sanitarnych mieszkańców domu, 2.10. pomieszczenia dla personelu: dyrektor, księgowa, pracownik administracji, pracownik socjalny, psycholog, pracownicy zespołu terapeutycznego-opiekuńczego (wskaźnik zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy wynosi w domu pomocy społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych nie mniej niż 0,6 na jednego mieszkańca domu). Należy przewidzieć miejsca spożywania posiłków, szatnie i zespoły sanitarne. Budynek musi być pozbawiony barier architektonicznych oraz zostać wyposażony w dźwig osobowy dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obiekt należy wyposażyć w system przyzywowo - alarmowy i system alarmowo - przeciwpożarowy. Należy przewiedzieć montaż pochwytów i poręczy wzdłuż korytarzy. TEREN: Działka nr 180/4 obręb nr15 Konradów w Wałbrzychu. Należy zagospodarować: Komunikację (dojścia dojazdy, parking), Miejsce gromadzenia odpadów (odpady komunalne i niebezpieczne, np. świetlówki, odpady medyczne), Teren zielony, ławki. Należy przewidzieć ogrodzenie terenu obiektu zapewniające wydzielenie terenu tylko na potrzeby DPS: mur, szpalery zieleni). Należy przewidzieć oświetlenie terenu. Budynek oraz jego otoczenie muszą być pozbawione barier architektonicznych oraz wyposażone w monitoring wizyjny. 3. Projekty wykonawcze należy opracować oddzielnie dla każdej branży, 4. Wykonawca uzyska we własnym zakresie niezbędne (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczegółowych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowania danych wyjściowych takich jak np.: orzeczenie o stanie technicznym budynku, operaty ochrony środowiska, inwentaryzacje zieleni, decyzje środowiskowe, decyzje o warunkach zabudowy, warunki przyłączeniowe do sieci, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, mapę do celów projektowych rastrową i wektorową, wypis i wyrys z rejestru gruntów, zapewnienia odbioru i dostawy mediów, warunki przyłączeniowe do sieci, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 5. Uzgodnienia, materiały i decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie, za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, uzyska warunki przyłączeniowe niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektuje przyłącza mediów. 7. Wykonawca we współpracy z Zamawiającym uzyska zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich. Wykonawca przygotuje także odpowiednie wnioski zawierające niezbędne dane na temat planowanej inwestycji. 8. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 3 podpunkty 3.1. - 3.2. Wykonawca dostarczy w formie drukowanej we wskazanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf oraz *.dwg, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *PDF i *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną oraz pomiędzy poszczególnymi opracowaniami, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 9. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 11. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: 1) Wytycznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, przekazanymi przez Zamawiającego, 2) Ustawą Prawo Budowlane, 3) Ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 182), 4) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r., w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. Nr 217 poz. 1837 z późn. zm.), 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest zespół budynków będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem. 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690z późniejszymi zmianami). 12. Terminowe wykonanie prac objętych Umową, 13. Pełnienie nadzoru autorskiego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/andersa162a.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach