Przetargi.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4512034
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części Część I Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część II Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część III Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Zakres rzeczowy: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. -Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom budynków. -Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. - Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. - W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym. - Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: - Instalacje elektryczne, odgromowe: 1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań. 2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych. 3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych. 4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach. 5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora. 6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii. 7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku. 8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku. 9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych • Kontrola stanu izolacji sieci • Pomiar rezystancji izolacji • Pomiar impedancji pętli zwarciowej • Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych • Pomiar rezystancji uziemienia • Badania ochrony przeciwporażeniowej 10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji. 11) Likwidacja awarii. 12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających. 13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu. - Instalacje domofonowe: 1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć. 2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji. 3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych. 4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód. 5) Naprawa elektorozaczepów. 6) Naprawa przewodów oraz instalacji. 7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy. 8) Naprawa transformatora do domofonu. 9) Wymiana lub usunięcie nazwisk. 10) Naprawa szyldów kasety. 11) Naprawa panelu sterowania. 12) Wymiana przycisków panelu sterowania. 13) Naprawa centrali domofonowej. 14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli. 15) Wymiana unifonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Część 1 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 zł Część 2 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 zł Część 3 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 zł 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wpłaty należy dokonać przelewem na konto MPGN Sp. z o.o. Bank BGŻ BNP ParibasS.A. O/Grudziądz Nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0075 0370 z dopiskiem „wadium na przetarg –Konserwacja elektryczna Część …” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110, 650,1000, 1669). Sposób przekazania: złożenie w sekretariacie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ 3 Oświadczenia Wykonawcy o korzystaniu przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich – załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 5. Dowód wniesienia wadium – kserokopia. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach