Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego i Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku

Powiat Włocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
    ul. Cyganka 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
    REGON: 91086855300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wloclawski.pl, http://bip.powiat.wloclawski.pl, https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego i Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego i Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku. Jednostki organizacyjne Powiatu Włocławskiego objęte przedmiotowym postępowaniem: 1) Starostwo Powiatowe we Włocławku, 87-800 Włocławek; 2) Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń; 3) Dom Pomocy Społecznej w Rzeżewie, Rzeżewo, 87-840 Lubień Kujawski; 4) Dom Pomocy Społecznej w Kurowie, Kurowo 44, 87-821 Baruchowo; 5) Dom Pomocy Społecznej w Kowalu, ul. Kopernika 19, 87-820 Kowal; 6) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Jaś" w Brzeziu, Brzezie 35 E, 87-880 Brześć Kujawski; 7) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Małgosia" w Brzeziu, Brzezie 35 D, 87-880 Brześć Kujawski; 8) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Ostoja" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4A, 87-840 Lubień Kujawski; 9) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Przystań" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4B, 87-840 Lubień Kujawski; 10) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 18, 87-840 Lubień Kujawski; 11) Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Izbicy Kujawskiej, ul. Nowomiejska 5, 87-865 Izbica Kujawska; 12) Zespół Szkół w Lubrańcu, ul. Brzeska 51, 87-890 Lubraniec; 13) Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lubieńcu, Lubieniec 40, 87-860 Chodecz; 14) Zespół Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie, Marysin 30, 87-890 Lubraniec; 15) Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, Jarantowice 5, 87-850 Choceń; 16) Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek. Jednocześnie zamawiający informuje, że planuje do połowy 2021 r. wyposażyć w instalacje fotowoltaiczną (i zostać prosumentem) następujące jednostki organizacyjne powiatu: 1) Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń; 2) Dom Pomocy Społecznej w Rzeżewie, Rzeżewo, 87-840 Lubień Kujawski; 3) Dom Pomocy Społecznej w Kurowie, Kurowo 44, 87-821 Baruchowo; 4) Dom Pomocy Społecznej w Kowalu, ul. Kopernika 19, 87-820 Kowal; 5) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Jaś" w Brzeziu, Brzezie 35 E, 87-880 Brześć Kujawski; 6) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Małgosia" w Brzeziu, Brzezie 35 D, 87-880 Brześć Kujawski; 7) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Ostoja" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4A, 87-840 Lubień Kujawski; 8) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Przystań" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4B, 87-840 Lubień Kujawski; 9) Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Izbicy Kujawskiej, ul. Nowomiejska 5, 87-865 Izbica Kujawska; 10) Zespół Szkół w Lubrańcu, ul. Brzeska 51, 87-890 Lubraniec; 11) Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lubieńcu, Lubieniec 40, 87-860 Chodecz; 12) Zespół Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie, Marysin 30, 87-890 Lubraniec; 13) Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, Jarantowice 5, 87-850 Choceń; 14) Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek. Szczegółowe dane planowanych elektrowni fotowoltaicznych zawiera Zestawienie projektów budowy instalacji fotowoltaicznych, które stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Budowa instalacji fotowoltaicznych jest przedmiotem odrębnego postępowania pn. ZP.272.1.17.2020 „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego z efektem ekologicznym”, link do postępowania: https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info/zp-272-1-17-2020-budowa-instalacji-fotowoltaicznych-dla-jednostek-organizacyjnych-powiatu-wloclawskiego-z-efektem-ekologicznym/. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej do punktów poboru energii (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 1.034,124 MWh w okresie od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru energii opisane zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ - Zestawienie punktów poboru energii zamawiającego. Punkty poboru energii zamawiającego to: budynki biurowe, ośrodki mieszkalne, szkoły i sygnalizacja drogowa. Punkty poboru energii zaliczone są do grupy taryfowej G lub C. W Załączniku nr 5 do SIWZ w odpowiednich kolumnach „Nabywca” oraz „Odbiorca” wskazano nabywców oraz adresy do przesyłania faktur. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy. 3. Standardy jakościowe: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r., poz. 833, z późn. zm.) i aktach wykonawczych, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503). 3. Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: 1) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; 2) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat; 3) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: - dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej), - korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe), - odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe), - przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej), - zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE); 4) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; 5) sposób ustalania opłat za: - ponadumowny pobór energii biernej, - przekroczenia mocy umownej, - nielegalny pobór energii elektrycznej, 6) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy; 7) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 4. Dla jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego zostanie podpisana wspólna umowa kompleksowa dostawy energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) z wykonawcą dla punktów poboru energii wg załącznika nr 5 do SIWZ - Zestawienie punktów poboru energii zamawiającego. Zamawiający posiada aktualnie dla większości punktów zawartą umowę dostawy energii obowiązującą do dnia 31.12.2020 r. z Elektra S.A. ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa i umowy świadczenia usług dystrybucji energii na czas nieokreślony z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD), tj. Energa - Operator S.A. ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk. Dla 3 punktów Zamawiający posiada zawarte umowy kompleksowe z Energa - Obrót S.A. Aleja Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk na czas nieokreślony, w tym 2 szt. wypowiedziane i obowiązujące do dnia 31.12.2020 r. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada uprawnienia w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz - posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, to posiada ważną Umowę dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty wraz z formularzem cenowym - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeżeli dotyczy); e) Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach