Powiat Grudziądzki ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Małomłyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 45 14 400 , fax. 56 45 14 401
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grudziądzki
ul. Małomłyńska 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 45 14 400, fax. 56 45 14 401
REGON: 87111861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ZAKUP SERWERA WRAZ Z BAZĄ DANYCH ORACLE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę - Serwera dwuprocesorowego oraz Oracle Database Standard Edition 2 (Cal user w ilości 20 szt.). Dostarczony asortyment musi być zgodny z załączona specyfikacją, kompletny, wolny od wad, odpowiednio opakowany i oznaczony wraz z deklaracją zgodności CE oraz wyposażony w karty gwarancyjne producenta (sprzęt nowy), instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje oraz objęty pakietem usług gwarancyjnych - gwarancja musi wynosić dla serwera minimum 36 miesięcy, dla bazy danych oracle 12 miesięcy (usługa update license and support). Dostarczony asortyment nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa złącznik nr 5 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz., 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy; 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w rozdz. IX ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastrzeżeniem terminów ich wystawienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2024-04-18 - Gminna pracownia komputerowa w Brzoziu
Dodano: 2023-11-20 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Młodzi przyszłością regionu!” przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzka Komendę OHP.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim".
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb WOTUiW w Toruniu
Dodano: 2023-09-17 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" (dostawa dodatkowa)
Dodano: 2023-08-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” - Etap II
Dodano: 2023-07-18 - Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi
Dodano: 2023-06-01