Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA

POWIAT BYDGOSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Juliusza Słowackiego 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 58 35 400
  • Data zamieszczenia: 2024-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT BYDGOSKI
    ul. Juliusza Słowackiego 3
    85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 58 35 400
    REGON: 092350620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem (35 szt.) do pracy biurowej. Szczegółowy opis Części 1 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 1 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 19400 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html2) Pamięć operacyjna: Minimum 16 GB RAM DDR4 2933 MHz3) Karta graficzna:a) Zintegrowana z płytą główną lub procesoremb) Z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowejc) Wyposażona w przynajmniej 1 port cyfrowy: HDMI oraz 1 port Display Port.d) Ilość obsługiwanych monitorów: min 23) Dysk Twardy: Min. 512 GB w technologii SSDMonitor ekranowy (20 szt.) do pracy biurowej. Szczegółowy opis Części 2 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 2 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Przekątna: 23,8" lub 24”2) Rozdzielczość: 1920x10803) Format obrazu: 16:94) Jasność: Min. 250 cd/m² typowa5) Czas reakcji: Max. 4msDrukarka (2 szt.) do pracy biurowej. Szczegółowy opis Części 3 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 3 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.:1) Technologia druku: Laserowa2) Maks. rozmiar nośnika: A4 3) Rozdzielczość druku w czerni: Min. 600 x 600 dpi4) Szybkość druku mono: Min. Druk 34 str./min5) Pojemność podajnika papieru: Min. 250 szt.6) Druk dwustronny [dupleks]: TakSkaner szczelinowy (2 szt.) do pracy biurowej. Szczegółowy opis Części 4 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 4 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.:1) Typ skanera: szczelinowy z podajnikiem2) Rozdzielczość skanowania: Min. 600 DPI x 600 DPI (poziomo x pionowo)3) Element Światłoczuły: dual CIS/LED4) Skanowanie dwustronne (duplex): tak5) Automatyczny podajnik papieru: Min. 25 arkuszyPakiet biurowy (1 szt.), nowa subskrypcja roczna Microsoft Office 365 BUSINESS STANDARD (dla instytucji samorządowej) lub równoważny. Szczegółowy opis Części 5 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 5 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec pakietu biurowego to m.in.: 1) Klasa produktu: Pakiet biurowy w języku polskim2) Zawartość pakietu:– pakiet biurowy zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu;– pakiet biurowy musi umożliwiać pracę grupową na dokumentach stworzonych w MS Office, w pełni obsługiwać wszystkie istniejące dokumenty Zamawiającego utworzone przy pomocy Microsoft Word, Excel, PowerPoint w wersjach 2000, 2003, 2007, 2010, 2013 i 2016, 2019 z zapewnieniem niezawodnej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych.– możliwość zapisu dokumentów do formatu PDF;Edytor tekstu musi zapewniać:– Śledzenie i recenzowanie zmian.– Zmienianie orientacji strony.– Wstawianie podziałów sekcji i stron.– Możliwość włączania kolumn w układzie strony.– Dostosowywanie nagłówków i stopek do różnych stron.– Stosowanie kolorów niestandardowych do tekstu.– Stosowanie niestandardowego obramowania i cieniowania do komórek tabeli.– Stosowanie kolorów niestandardowych do kształtów.– Stosowanie dodatkowych kolorów podczas formatowania.– Powiadomienia dotyczące udostępniania.– Dodawanie i usuwanie elementów wykresu.Arkusz kalkulacyjny musi zapewniać:– Dostosowywanie stylów i układów tabel przestawnych.– Stosowanie kolorów niestandardowych do kształtów.– Dodawanie cieniowania i odbić do obrazów.– Stosowanie dodatkowych kolorów podczas formatowania.– Przekształcanie danych w mapy.– Powiadomienia dotyczące udostępniania.– Dodawanie i usuwanie elementów wykresu.Narzędzie do prezentacji musi zapewniać przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:– Sprawdzanie notatek prelegenta podczas przeprowadzania prezentacji.– Zapisywanie adnotacji odręcznych z pokazów slajdów.– Stosowanie niestandardowych kolorów cieniowania w komórkach tabeli.– Stosowanie kolorów niestandardowych do kształtów.– Dodawanie cieni i odbić do obrazów.– Tworzenie płynnych animacji przy użyciu przejścia Płynna zmiana.– Szybkie tworzenie profesjonalnych slajdów przy użyciu funkcji Projektant.– Stosowanie dodatkowych kolorów podczas formatowania.– Powiadomienia dotyczące udostępniania.– Dodawanie i usuwanie elementów wykresu.– Zaznaczanie i zmienianie obiektów za pomocą pióra.3) Obsługiwane dokumenty: Dot, dotx, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, pps, mdb1. Monitor ekranowy (5 szt.) do pracy biurowej. Szczegółowy opis Części 6 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 6 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.:1) Przekątna: Min. 27"2) Rozdzielczość: Rozdzielczość 2560 x 1440 WQHD3) Format obrazu: 16:94) Jasność: Min. 350 cd/m²5) Czas reakcji: Max. 8ms2. Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem (5 szt.) do pracy biurowej w obrębie przetwarzania map cyfrowych. Szczegółowy opis Części 6 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 6 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.:1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 37000 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. 2) Pamięć operacyjna:a) Minimum 16 GB RAM DDR5b) Możliwość rozbudowy do min. 32 GBc) Minimum 1 wolne złącze pamięci3) Karta graficzna Podstawowa: Podstawowa karta graficzna, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 1800 pkt w teście PassMark Average G3D Mark według wyników opublikowanych na stronie: https://www.videocardbenchmark.net/ 4) Karta graficzna Dodatkowa: Zewnętrzna karta graficzna, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 3700 pkt. W teście PassMark Average G3D Mark według wyników opublikowanych na stronie: https://www.videocardbenchmark.net/. Z min. 3 portami mDP 4) Dysk Twardy: Min. 512 GB w technologii SSD M.2 PCIe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach