Przetargi.pl
Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na podstawie Dokumentacji Techniczno - Ruchowej pompowni dla instalacji przeciwpożarowej wykonanie usługi obejmuje niżej wymienione czynności obsługowe:czynności obsługowe wykonywane cotygodniowo (do końca każdego tygodnia):1. wizualne sprawdzenie poziomów wody w zbiornikach ppoż. i ich uzupełnienie;2. wizualne sprawdzenie stanu zawodnienia zbiorników odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz zbiornika bezpieczeństwa i ich ewentualne opróżnienie;3. wizualne sprawdzenie stanu plomb szafek z wyposażeniem hydrantów;4. test pomp pompowni ppoż. — według procedur zawartych w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”5. sprawdzenie działania instalacji alarmowania (centralki systemu sygnalizacji pożaru SSP, ręczne ostrzegacze pożaru ROP, sygnalizatory akustyczno świetlne — urządzenia alarmowe);dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz w miesiącu (ostatni tydzień miesiąca):1. wizualne sprawdzenie stanu technicznego instalacji zasilania elektrycznego (rozdzielnie, szafy zasilająco sterujące pompowni p.poż. i szafy zasilająco sterownicze);2. sprawdzenie płynności działania armatury;3. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych;4. sprawdzenie stanu:• uszczelnień pomp i armatury• płynności działania armatury i urządzeń pożarniczych (działek wodno-pianowych i hydrantów);• sprawdzenie stanu powłok ochronnych (malarskich) pomp, armatury, rurociągów oraz technologicznych urządzeń pożarniczych oraz ewentualne uzupełnienie ubytków tych powłok;• wykonanie kopii zapasowych istotnych danych informatycznych.dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na kwartał (ostatni tydzień kwartału):1. sprawdzenie działania zaworów hydrantowych;2. sprawdzenie płynności działania I ruchu działek wodno-pianowych;3. skorygowanie (doszczelnienie) uszczelnień pomp i trzpieni armatury;4. wykonanie czyszczenia filtra w rurociągowej instalacji pompowni ppoż., zgodnie z „Instrukcją i procedurami dotyczącymi obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na pół roku (ostatni tydzień czerwca oraz do 12 grudnia):1. sprawdzenie i uzupełnienie smaru w łożyskowaniu pomp pompowni ppoż. oraz napędach I przekładniach armatury;2. sprawdzenie czystości wody w przeciwpożarowym zbiorniku wodnym;3. sprawdzenie stanu jakościowego i kontrola ilości środka pianotwórczego w zbiornikach pompowni przeciwpożarowej;4. sprawdzenie obecności mikroorganizmów i obecności roślinności w zbiornikach odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz w razie potrzeby użycie środków chemicznych do ich usunięcia;5. sprawdzenie szaf zasilająco sterowniczych i komunikacyjnych oraz dokonanie oceny prawidłowości ich pracy;dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na rok (ostatni tydzień czerwca):1. przeprowadzenie próby funkcjonalnej (tzw. Pianowej) instalacji zabezpieczenia przeciwpożarowego obejmującej sprawdzenie:• drożności i szczelności instalacji rurociągowych;• prawidłowości działania wszystkich elementów i urządzeń instalacji;• prawidłowości parametrów wydajnościowych i ciśnieniowych urządzeń wchodzących w skład instalacji;• prawidłowości podawania piany (jednym z działek i/lub prądownicą pianową podłączoną do hydrantu);2. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej szaf zasilających i sterowniczych;obsługi sezonowe w kwietniu (do 26.04): sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury ppoż.w październiku (do 25.10): 1. sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury przeciw pożarowej; 2. dokładne odwodnienie sieci wodno-pianowej oraz urządzeń przeciw pożarowych na niej zainstalowanych (po wykonaniu prób funkcjonalnych instalacji p.poż.); 3. wykonanie kontroli stanu środka pianotwórczego w wewnętrznych zbiornikach pompowni przeciwpożarowej.Miejsce wykonywania usługi: Skład Gardeja gm. Grudziądz – woj. kujawsko-pomorskie.Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy przy wykorzystaniu odpowiednio sprzętu, materiałów specjalistycznych wymaganych dla realizacji zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji usługi w sposób profesjonalny, fachowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Usługi przeglądów i konserwacji winny być zrealizowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego oraz wytycznymi zawartymi w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie MPS w Gardei” z uwzględnieniem terminów i czynności wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.Osoby wykonujące usługę winny posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania określonej działalności lub czynności (świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E” oraz „D” Grupa 1 pkt 2, 10, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dn. 01.02.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 nr 1392). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania na etapie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę powyższych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach