Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania budynku położonego we Włocławku przy ul. Toruńskiej 30, na budynek biurowy.

Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska 167
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 622 71 62 , fax. 56 622 71 62
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Włocławska 167 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 622 71 62, fax. 56 622 71 62
    REGON: 87172344500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozyczki.kujawsko-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunalna spółka prawa handlowego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania budynku położonego we Włocławku przy ul. Toruńskiej 30, na budynek biurowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania budynku położonego we Włocławku przy ul. Toruńskiej 30, dz.nr 12/1 na budynek biurowy. Budynek istniejący 4-kondygnacyjny z podpiwniczeniem na dwóch poziomach oraz z dodatkową kondygnacją wejściową usytuowaną pomiędzy piwnicą a pierwszą kondygnacją. Budynek dotychczas wykorzystywany był na cele przychodni lub szkoły medycznej, po zmianie będzie pełnił funkcje biurowe. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - roboty fundamentowe - (w obrębie wejścia) - przebudowa układu pomieszczeń w celu spełnienia wymogów pożarowych (wydzielenie i oddymianej klatki schodowej) - remont piwnicy wraz z wykonaniem hydroizolacji pionowej i poziomej (iniekcja żelem przegród zewnętrznych i pionowych stykających się z gruntem, oraz izolacja posadzki szlamem) - przebudowa wejścia głównego + budowa zadaszenia przed wejściem - przebudowa układu pomieszczeń -adaptacja na biura, wydzielenie toalet - docieplenie stropodachu. - naprawa i częściowe docieplenie elewacji - docieplanie ścian od wewnątrz - budowa nowych przewodów wentylacyjnych - wymiana pokrycia papowego i obróbek blacharskich, - wymiana instalacji - roboty wykończeniowe - roboty nawierzchniowe 2. Opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: Roboty towarzyszące, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia będące kosztem Wykonawcy: - Utrzymanie i likwidacja placu budowy, - Utrzymanie urządzeń placu budowy . - Dostawa i montaż podliczników do pomiaru energii elektrycznej i wody. - Zapewnienie pracownikom pomieszczenia i urządzenia higieniczno - sanitarne, których rodzaj, ilość i wielkość powinny być dostosowane do liczby zatrudnionych pracowników, stosowanych technologii i rodzajów pracy oraz warunków w jakich ta praca jest wykonywana. - W razie opadów deszczu przy robotach na zewnątrz budynku wykonawca we własnym zakresie zapewni zabezpieczenie elementów budowlanych przed zamakaniem i obniżeniem ich wartości. - Zabezpieczenie istniejących elementów budynku, które mają pozostać, przed zniszczeniem -warunki atmosferyczne (w czasie prac przy wymianie dachu), roboty remontowe i budowlane, - Wykonawca będzie na bieżąco usuwał z placu budowy gruz i inne odpady związane z prowadzonymi robotami. - Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach 3. Roboty specjalne zaliczane do świadczeń umownych będące kosztem Wykonawcy: - Wykonawca w przypadku zatrudnienia na placu budowy podwykonawców ponosi koszty z tym związane i odpowiada za ich działanie jak za własne. - Przed złożeniem zamówienia u producenta okien należy pomierzyć wszystkie otwory gdzie będą wymieniane okna, gdyż nie są one równe, z odchyłkami do 3cm. Nie dopuszcza się możliwości powiększania ani pomniejszania otworów okiennych. - Wykonawca przygotuje i przeprowadzi odbiór z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz Użytkownika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 98 1160 2202 0000 0002 2617 7917 z adnotacją wadium - przetarg nieograniczony znak sprawy KPFP /3/2014. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozyczki.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach