Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2013-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości: zad. 1-wykonanie podziałów 100 nieruchomości zad. 2-wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości .... zad. 3-wykonanie ... maksymalnie do 50 opracowań ... zad. 4-wykonanie ... maksymalnie do 50 wycen ... zad. 5-wycena nieruchomości zabudowanych... zad. 6-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2.. zad. 7-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 .. zad. 8-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 ... zad. 9-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 ... zad. 10-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 ... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadania: zad. 1 - wykonanie podziałów 100 nieruchomości wg wykazu nr 1 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie 20 rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. zad. 2 - wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. zad. 3 - wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. zad. 4 - wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi (np. urządzenia budowlane, składniki roślinne), z wyłączeniem nieruchomości zabudowanych budynkami trwale z gruntem związanymi (w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, służebności drogowe, aktualizacje opłat rocznych itp.). zad. 5 - wycena nieruchomości zabudowanych: a) przy ul. Orzeszkowej 9, pow. 0,0350 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, b) przy ul. Rudzkiej 96, pow. 0,0686 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, c) przy ul. Mikołowskiej 11, pow. 0,0381 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 7 mieszkań, w celu sprzedaży przetargowej, d) przy ul. Sygnały, zabudowana budynkiem szatni i boiskiem sportowym z infrastrukturą towarzyszącą), pow. 2,3966 ha, w celu oddania w trwały zarząd, z jednoczesnym wyszczególnieniem wartości gruntu, w celu oddania w trwały zarząd. zad. 6 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2 (28 pozycji) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych. Zad. 7 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 (27 pozycji) w celu sprzedaży w drodze przetargu. zad. 8 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 (34 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. zad. 9 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 (70 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. zad. 10 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 (8 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Bruśnik w km 0+000-0+350 w miejscowości Łodygowice (od ujścia do ul. Wiklinowej) gm. Łodygowice oraz w km 2+500-3+200 w miejscowości Rybarzowice (pomiędzy ul. Kościelna i ul. Brzoskwiniową) gm. Buczkowice (w zakresie km 0+000-0+350 oraz 2+467-2+844), przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Sarkandrowiec w km 0+000-2+000 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-03-10 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa, zajętych podczas realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na 4 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulica Wincentego Witosa, Zadanie 2 - Wykonanie wycen 13 nieruchomości, Zadanie 3 - Wykonanie wycen 23 nieruchomości, Zadanie 4 - Wykonanie wycen 39 nieruchomości.
Dodano: 2015-07-16 - Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości.
Dodano: 2015-01-30 - Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Dodano: 2014-11-12 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Boguniówka w km 0+000 - 1+800 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa.
Dodano: 2014-11-06 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Krzywaniec Górecki w km 1+850 - 3+150 w m. Górki Małe, gm. Brenna, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-06