Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Konopnickiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 512 044 , fax. 817 512 837
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
ul. Konopnickiej 3
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 512 044, fax. 817 512 837
REGON: 43012130500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podbudowy zasadniczej nawierzchni z grysu kamiennego stabilizowanego cementem na wyznaczonych ulicach na terenie miasta Świdnika. Istniejące ulice w ilości 38 szt. posiadają nawierzchnie tłuczniowe. W ulicach występują kolizje ze studniami sanitarnymi i skrzynkami zaworowymi (studnie sanitarne ok. 200 szt., skrzynki zaworowe ok. 100 szt.). Długość ulic jest różna – od 38 m do 600 m. Większość ulic o szerokości jezdni ok. 5 m. W zakres zamówienia wchodzi: a) wykonanie robót i prac przygotowawczych; b) wysianie cementu 20 kg/m2 (materiał wykonawcy cement CEM-IIB-V32,5 R); c) wymieszanie recyklerem istniejącej nawierzchni tłuczniowej na głębokość 20 cm; d) wymieszanie kruszywa z cementem w pobliżu istniejących studni i skrzynek zaworowych; e) zagęszczenie wykonanej podbudowy; f) wyprofilowanie podbudowy (profil daszkowy 2% spadku); g) ponowne zagęszczenie; h) wykonanie prac towarzyszących i pomocniczych związanych z robotami budowlanymi określonymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie będzie konieczne do osiągnięcia zamierzonego celu, zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonywanie powyższych robót będzie odbywać się sukcesywnie, na zlecenie zamawiającego określającego nazwę ulicy oraz termin rozpoczęcia robót. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki udzielania zleceń określa wzór umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Łączna długość ulic wynosi ok. 7808 m, całkowita powierzchnia wynosi ok. 42 163 m2 (zgodnie z załącznikiem nr 8 – wykaz ulic). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia i wykonania zamówienia na mniejszej powierzchni ulic. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące elementy stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: • Rysunek poglądowy – przekrój normalny – załącznik nr 5 • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 6 • Przedmiar robót – załącznik nr 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień ani kompetencji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt poprzednim zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku
Dodano: 2024-07-19 - Przebudowa, budowa, remont, modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Serokomla
Dodano: 2024-07-12 - Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Jabłoń
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1051L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja drogi nr 102961L do gruntów rolnych w miejscowości Pawłowice od KM 0+543 do KM 1+403
Dodano: 2024-06-25 - Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
Dodano: 2024-06-15 - Budowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej w miejscowościach Roskosz i Woroniec
Dodano: 2024-06-04 - Odnowa nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku
Dodano: 2024-06-03