Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg
- Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
Zamojskiego 27
21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
tel. 083 3560036, , fax. -
REGON: 00053526700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń. Zamówienie realizowane będzie w trzech Częściach 4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa i montaż wyposażenia do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń” Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia - m.in. mebli, dywanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy; wolny od wad i pełnowartościowy; wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39200000-4 Wyposażenie domowe 39290000-1 Wyposażenie różne 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39161000 - Meble przedszkolne 4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń” Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy; wolny od wad i pełnowartościowy; wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39200000-4 Wyposażenie domowe 39310000-8 Różny sprzęt 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli, naczyń porcelanowych oraz sztućców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy; wolny od wad i pełnowartościowy; wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 22110000-4 Drukowane książki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 SIWZ 12.6. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. 12.7. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie”
Dodano: 2024-04-24 - Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć, zabawek i pozostałego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Bełżycach, ul. Bychawska 15A, 24-200 Bełżyce
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół ponadpodstawowych w ramach projektu edukacyjnego „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Małaszewiczach
Dodano: 2021-05-26 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
Dodano: 2021-05-11 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Dodano: 2021-03-26 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni zawodowych.
Dodano: 2021-03-26