Przetargi.pl
„Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie”

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna-Majątek, Jabłonna-Majatek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Jabłonna-Majatek 22
    23-114 Jabłonna-Majątek, woj. lubelskie
    REGON: 431019773
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ 4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zespołu Szkół w Piotrkowie oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu.7. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.8. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył do, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia:- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu. 10. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.Część 2 – zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie. 2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zespołu Szkół w Piotrkowie oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu.7. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.8. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył do, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia:- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu. 10. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach