Przetargi.pl
Wykonanie pełnobranżowego projektu przebudowy części północnej skrzydła prawego, w zakresie wieży i kaplicy pałacowej

Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3106 415 , fax. 034 3106 416
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny
    ul. Zamkowa 3 3
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 034 3106 415, fax. 034 3106 416
    REGON: 00066379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slask.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pełnobranżowego projektu przebudowy części północnej skrzydła prawego, w zakresie wieży i kaplicy pałacowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie pełnobranżowego projektu przebudowy części północnej skrzydła prawego, w zakresie: wieży i kaplicy, a obejmujący następujący zakres: Wieża: przebudowa dachu wieży pałacowej wraz z wykonaniem tarasu widokowego, zegara oraz klatki schodowej z poziomu poddasza wieży (dostępnego poprzez poddasze kaplicy) na poziom poddasza wyższego wieży Kaplica: wykonanie remontu istniejącej więźby dachowej wraz z przystosowaniem istniejącego przejścia nad stropem kaplicy do poddasza wieży, wykonanie wieńca w poziomie konstrukcji dachu, w celu wzmocnienia konstrukcji ścian, w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów oraz potrzeb Użytkownika. Zakres projektowy: - architektura, - konstrukcja ( wzmocnienie lub wymiana stropów, wymiana dachu) - instalacje sanitarne wewnętrzne, w zakresie wymaganej przepisami wentylacji mechanicznej, - instalacje elektryczne - instalacje niskoprądowe (system kontroli dostępu i sygnalizacji włamania, instalacja telefoniczna, telewizyjna, internetowa, monitoring, system p.poż) - przedmiary - kosztorysy inwestorskie - specyfikacja techniczna wykonania robót - oprawa formalna - pozwolenia konserwatorskie, budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz minimum dwóch wykonanych usług w zakresie opracowania dokumentacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej, o wartości 60 000,00 zł. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Załącznik nr 3; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty - referencje muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi; - opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe w specjalnościach: architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień projektowych oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Załącznik nr 4; 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1. ppkt. 1 i 4. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w rozdziale mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=199&grupa-1133258175,www.zespolslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach