Przetargi.pl
Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Zamówienie obejmuje także: opracowanie graficzne (projekt), wykonanie lub pozyskanie elementów graficznych tj. zdjęć i innej grafiki zwiększającej atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, oznaczenie oraz dostawa z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, tj.: • Torby papierowe lakierowane MAŁE z logo Opolskie i logo Marszałek Województwa Opolskiego • Torby papierowe lakierowane DUŻE z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Długopisy z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Długopisy z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Notesy z skóropodobną okładką z gumką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Kalendarze ścienne z logo Opolskie, Marszałek Województwa Opolskiego, Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, Forum Seniorów Samorządu Województwa Opolskiego, Forum Młodzieży Samorządu Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe cienkie z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe grube z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe grube z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego i Marszałek Województwa Opolskiego • Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Opolskie • Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Plecak turystyczny z logo Opolskie • Termos o pojemności 500 ml z logo Opolskie i Marszałek Województwa • Koc piknikowy składany z Logo Opolskie • Wstążka satynowa jednostronnie, drukowana jednostronnie z logo Opolskie • Ręcznik kąpielowy duży z logo Opolskie • Ręcznik kąpielowy duży z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Teczka z gumką A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego • Teczka A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego • Skarpetki męskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję” • Skarpetki damskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję” • Papier do flipczartów • Pisaki do flipchartów i różnego rodzaju papieru • Komplet zakreślaczy fluorescencyjnych • Teczka z gumką A4 lakierowana z logo projektu • Długopis z logo projektu • Notes z logo projektu • Naklejki papierowe z logo projektu • Flipchart magnetyczny mobilny na kółkach 100x70 cm W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) wyżej wymienione przedmioty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W DRUKU ofertowym należy wpisać: TERMIN WYKONANIA I DOSTARCZENIA ZAMÓWIENIA ………….………………………… dni (należy wpisać dni robocze) Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych, lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2015r., poz. 90). Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach