Województwo Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
REGON: 53141242100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Zamówienie obejmuje także: opracowanie graficzne (projekt), wykonanie lub pozyskanie elementów graficznych tj. zdjęć i innej grafiki zwiększającej atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, oznaczenie oraz dostawa z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, tj.: • Torby papierowe lakierowane MAŁE z logo Opolskie i logo Marszałek Województwa Opolskiego • Torby papierowe lakierowane DUŻE z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Długopisy z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Długopisy z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Notesy z skóropodobną okładką z gumką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Kalendarze ścienne z logo Opolskie, Marszałek Województwa Opolskiego, Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, Forum Seniorów Samorządu Województwa Opolskiego, Forum Młodzieży Samorządu Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe cienkie z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe grube z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego • Kalendarze książkowe grube z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego i Marszałek Województwa Opolskiego • Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Opolskie • Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Plecak turystyczny z logo Opolskie • Termos o pojemności 500 ml z logo Opolskie i Marszałek Województwa • Koc piknikowy składany z Logo Opolskie • Wstążka satynowa jednostronnie, drukowana jednostronnie z logo Opolskie • Ręcznik kąpielowy duży z logo Opolskie • Ręcznik kąpielowy duży z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego • Teczka z gumką A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego • Teczka A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego • Skarpetki męskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję” • Skarpetki damskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję” • Papier do flipczartów • Pisaki do flipchartów i różnego rodzaju papieru • Komplet zakreślaczy fluorescencyjnych • Teczka z gumką A4 lakierowana z logo projektu • Długopis z logo projektu • Notes z logo projektu • Naklejki papierowe z logo projektu • Flipchart magnetyczny mobilny na kółkach 100x70 cm W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) wyżej wymienione przedmioty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W DRUKU ofertowym należy wpisać: TERMIN WYKONANIA I DOSTARCZENIA ZAMÓWIENIA ………….………………………… dni (należy wpisać dni robocze) Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych, lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2015r., poz. 90). Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa materiałów promujących zadania i działania Publicznych Służb Zatrudnienia realizowanych w ramach sieci EURES
Dodano: 2023-10-25 - Usługa polegająca na dostawie materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-08-18 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
Dodano: 2023-04-26 - Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne
Dodano: 2022-12-22 - Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-promocyjnych służących kampanii świadomościowej
Dodano: 2022-07-14 - Zakup nagród pamiątkowych i materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-20 - Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-16