Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 77 54 16 480
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 77 54 16 480
    REGON: 531412421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.Część I Materiały promocyjne - Opolska Karta Rodziny i Seniora 1. Worek ze sznurkami - 600 szt.2. Plecak młodzieżowy - 60 szt.3. Frisbee - 300 szt.4. Torba bawełniana – 500 szt.5. Siatka na zakupy składana -450 szt.6. Otwieracz – brelok – 2100 szt.7. Latarka – brelok – 200 szt. 8. Peleryna w kulce z karabińczykiem – 600 szt.9. Torba termiczna – 300 szt.10. Zasobnik z woreczkami na psie odchody - 600 szt.11. Piłka dmuchana – 300 szt.12. Piórnik - 300 szt.13. Ołówek z główką zwierzątka dla dzieci – 600 szt.14. Komplet 12 kredek – 300 szt.15. Kocyk dziecięcy z maskotką – 50 szt.16. Miś maskotka – 50 szt.17. Pojemnik na tabletki okrągły - 500 szt.18. Pojemnik na tabletki 7-dniowy - 500 szt.19. Szelki odblaskowe - 300 szt.20. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa - 500 szt.21. Lupa do czytania w etui - 500 szt.22. Piłeczka antystresowa – 500 szt.23. Taśmy do ćwiczeń – zestaw 3 sztuk – 300 szt.24. Karty do gry – 500 szt.25. Magnetyczna zakładka do książki – 500 szt.26. Podkładka pod myszkę – 300 szt.27. Kalendarz książkowy na 2024 rok – 400 szt.28. Kalendarz ścienny 3-dzielny na 2024 rok – 400 szt.29. Naklejka reklamowa zewnętrzna – 300 szt.30. Naklejka reklamowa wewnętrzna – 300 szt.31. Parasol automatyczny – 200 szt.32. Kubek termiczny – 100 szt.33. Koszulka bawełniana - 30 szt.34. Bluza rozpinana z kapturem – 20 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:Załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część I – Materiały promocyjne – Opolska Karta Rodziny i Seniora.W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.Część II - Materiały promocyjne - Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego 1. Długopis żelowy z zatyczką - 300 szt.2. Notes klejony A4 - 300 szt.3. Teczka kartonowa A4 - 300 szt.4. Notes w twardej oprawie z długopisem - 300 szt.5. Zakreślacz – 150 szt.6. Torba materiałowa - 300 szt.7. Worko-plecak materiałowy - 150 szt.8. Butelka na wodę – 150 szt.9. Zawieszka odblaskowa - 150szt.10. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa – 150 szt.11. Parasol składany – 150 szt.12. Długopis z poziomicą linijką, i śrubokrętem – 100 szt.13. Naklejka wlepka – 600 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część II – Materiały promocyjne – Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego.W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach