Przetargi.pl
Wykonanie i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.:  długopis metalowy – 400 szt.,  ołówek zwierzątko– 800 szt.,  ołówek personalizowany– 400 szt.,  notes – 900 szt.,  podkładka z klipsem– 200 szt.,  notes A5 z gumką– 200 szt.,  notes A6 z gumką - 100 szt.,  Klip do dokumentów – 1000 szt. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ powyższe materiały. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). - Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm., osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W druku oferty należy wskazać Termin realizacji …………(dni robocze). >Termin realizacji zamówienia Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji zamówienia liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektów materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego lub wskazania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 31 dni roboczych lub wskazania terminu realizacji zamówienia w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). >W kryterium społecznym Zamawiający będzie oceniał zatrudnienie przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej. • Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020 co najmniej jedną osobę niepełnosprawną przez cały okres trwania umowy we wskazanym zakresie otrzyma 20 punktów (skala od 0 do 100 pkt przy wadze 20%) w ww. kryterium społecznym. • Wykonawca, który nie zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020 osobę niepełnosprawną, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach