Przetargi.pl
Wykonanie otworu rozpoznawczego o głębokości 150 [m ppt] celem rozpoznania warunków hydrologicznych i opracowania dokumentacji dla wykorzystania ciepła ziemi oraz wykonania na bazie tegoż otworu nowej studni nr 3A wraz z likwidacją istniejącej studni nr 3 na terenie Szpitala Specjalistycznego w Szczecinie Zdunowie

Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
    ul. A. Sokołowskiego 11 11
    70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4427208, fax. 091 4620494
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworu rozpoznawczego o głębokości 150 [m ppt] celem rozpoznania warunków hydrologicznych i opracowania dokumentacji dla wykorzystania ciepła ziemi oraz wykonania na bazie tegoż otworu nowej studni nr 3A wraz z likwidacją istniejącej studni nr 3 na terenie Szpitala Specjalistycznego w Szczecinie Zdunowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie otworu rozpoznawczego o głębokości 150 [m ppt] celem rozpoznania warunków hydrologicznych i opracowania dokumentacji dla wykorzystania ciepła ziemi oraz wykonania na bazie tegoż otworu nowej studni nr 3A wraz z likwidacją istniejącej studni nr 3 na terenie Szpitala Specjalistycznego w Szczecinie Zdunowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Opis technologii wykonania prac, w tym wierceń ze wskazaniem maszyn, urządzeń (dołączyć prospekty, zdjęcia ) 2) Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, aprobaty techniczne) potwierdzające, iż użyte przy realizacji zamówienia maszyny, materiały spełniają wymagania zasadnicze zgodnie z dyrektywami UE i posiadają odpowiednio znakowanie CE lub właściwe dla wyrobów budowlanych znaki bezpieczeństwa. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia. 3) zatrudnią przy wykonywaniu prac osobę posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi potwierdzone dokumentem wydanym przez właściwy organ administracji, 4) wykonali w okresie ostatnich 3 lat prace geologiczne polegające na wykonaniu co najmniej 2 otwory o głębokości powyżej 100 [m] p.p.t. i średnicy otworu powyżej 300 [mm] oraz 2 studnie o głębokości poniżej 20 [m] p.p.t i wydajności powyżej 20 [m3/h]; każda z wykazanych prac musi posiadać dobrą jakość wykonania potwierdzoną dołączonymi do oferty pisemnymi świadectwami inwestorów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Opis technologii wykonania prac, w tym wierceń ze wskazaniem maszyn, urządzeń (dołączyć prospekty, zdjęcia ) 2) Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, aprobaty techniczne) potwierdzające, iż użyte przy realizacji zamówienia maszyny, materiały spełniają wymagania zasadnicze zgodnie z dyrektywami UE i posiadają odpowiednio znakowanie CE lub właściwe dla wyrobów budowlanych znaki bezpieczeństwa. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia. 3) zatrudnią przy wykonywaniu prac osobę posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi potwierdzone dokumentem wydanym przez właściwy organ administracji, 4) wykonali w okresie ostatnich 3 lat prace geologiczne polegające na wykonaniu co najmniej 2 otwory o głębokości powyżej 100 [m] p.p.t. i średnicy otworu powyżej 300 [mm] oraz 2 studnie o głębokości poniżej 20 [m] p.p.t i wydajności powyżej 20 [m3/h]; każda z wykazanych prac musi posiadać dobrą jakość wykonania potwierdzoną dołączonymi do oferty pisemnymi świadectwami inwestorów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach