Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych przebudowy budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych przebudowy budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji przebudowy budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gmina Sławno. II. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji po odbiorze roboty budowlanej (branża konstrukcyjno-budowlana, sanitarna oraz energetyczna). III. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: 1. Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). 2. Niezależnie od wykonywania czynności określonych w zdaniu poprzednim inspektor będzie zobowiązany do: 1) weryfikacji dokumentacji projektowej; 2) dokonywanie wizytacji i sprawdzenia placu budowy robót nie rzadziej niż dwa razy tygodniu podczas realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę roboty budowlanej, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, w przypadku robót ciągłych stałego nadzoru nad robotami, 3) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę oraz przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; 4) udziału w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 5) zawiadomienia właściwych organów oraz projektanta sprawującego nadzór autorski, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków; 6) koordynacji pomiędzy Wykonawcą robót, a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; 7) zatwierdzania źródła wytwarzania lub zamawiania materiałów przez Wykonawcę oraz próbek tych materiałów; 8) nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; 9) przygotowania razem z Wykonawcą robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym, dokumentacji dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych wynikłych w toku realizacji przedsięwzięcia; 10) organizowania i udziału minimum raz w miesiącu w roboczych naradach koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i innych niezbędnych instytucji; 11) udziału w odbiorach prac inwestycyjnych oraz udział w próbach i odbiorach technicznych; 12) dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 13) sprawdzania ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 14) potwierdzania faktycznie wykonanych robót; 15) sprawdzenia w trakcie realizacji robót dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia robót oraz rzędnych terenu; 16) weryfikacji i zatwierdzanie harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawcę oraz ich aktualizacje; 17) kontrolowania terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu realizacji robót i fakturowania w zakresie rzeczowym i finansowym oraz sygnalizowania ewentualnych opóźnień w realizacji harmonogramu; 18) sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót; 19) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 20) uczestniczenie w czynnościach związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz odbiorze ostatecznym przy udziale Zamawiającego; 21) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 22) nadzorowania kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; 23) przygotowania materiałów do zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB; 24) przeprowadzenia w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia. 25) bieżącą współpracę z Zamawiającym - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli procesu inwestycyjnego, uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu prac i robót budowlanych; 26) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 27) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 28) prowadzenie wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych. IV. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 191,32 m2, powierzchnia użytkowa - 308,89 m2. V. Szczegółowy opis roboty budowlanej, która podlega nadzorowi stanowią dokumentacje projektowe: ZADANIE I: - Przebudowa budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gmina Sławno; ZADANIE II: - Docieplenie budynku mieszkalnego we Wrześnicy nr 68; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży architektonicznej i budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Kompletne dokumentacje projektowe dostępne jest na stronie internetowej Zamawiającego. VI. Zakres robót budowlanych , które podlegają nadzorowi obejmuje m.in.: ZADANIE I Przebudowa budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gm. Sławno: 1. Roboty rozbiórkowe związane z przebudową: a) rozbiórka ścianek działowych b) rozbiórka izolacji c) rozbiórka posadzek i podłóg d) rozbiórka fragmentów elementów konstrukcji betonowych i żelbetowych e) rozbiórka elementów stropów drewnianych f) rozbiórka zewnętrznego wyposażenia budynku (rynny, obróbki blacharskie) g) demontaż instalacji sanitarnych h) demontaż i unieczynnienie istniejących instalacji elektrycznych oraz osprzętu w budynku 2. Roboty budowlane związane z przebudową: a) wykonanie przewodów kominowych b) wykonanie przewodów wentylacyjnych kotłowni c) dobudowa klatki schodowej i budowę schodów żelbetowych d) wzniesienie ścian działowych e) wymiana elementów konstrukcyjnych (płatwie, słupy) dachu f) wymiana pokrycia dachowego g) wykonanie izolacji cieplnej stropu i dachu h) wykonanie podłóg i posadzek i) wykonanie konstrukcji sufitów podwieszanych j) wykonanie stolarki i ślusarki budowlanej k) wykonanie wykończenie ścian i sufitów 3. Roboty związane z wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjną i instalacji c.o. a) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej (w.z. i c.w.u.) wraz z montażem armatury i podgrzewaczy pojemnościowych, b) wykonanie prób szczelności i eksploatacyjnej c) wykonanie przyłączy poziomych i dwóch pionów kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzką, d) instalacja kotłów stalowych o mocy 10 kW e) wykonanie instalacji c.o. składającej się z rurociągów stalowych i grzejników stalowych f) wykonanie prób działania i szczelności (na zimno i na gorąco) zgodnie z STWIOR branży sanitarnej g) odpowietrzenie instalacji 4. Roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej: a) wykonanie rozdzielnicy administracyjnej oraz WLZ, b) rozdzielnice mieszkaniowe z ochroną przeciwprzepięciową c) instalacja gniazd wtykowych, d) wykonanie instalacji oświetleniowej, e) wykonanie instalacji uziemiającej i wyrównawczej f) przeprowadzenie badań pomontażowych zgodnie z STWIOR branży elektrycznej ZADANIE II Docieplenie budynku mieszkalnego we Wrześnicy nr 68 Część A Docieplenie budynku mieszkalnego we Wrześnicy nr 68 - cz. A: 1. Roboty związane z wykonaniem drenażu i ocieplenia fundamentu: a) wykopy wokół budynku b) wykonanie drenażu z rury elastycznej PCV-U c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej d) zasypanie wykopów i zagęszczenie gruntu 2. Roboty związane z wykonaniem schodów i murków oporowych: a) rozbiórka murków oporowych i balustrad b) wykonanie murków oporowych i balustrad c) wykonanie fundamentów pod schody d) wykonanie schodów żelbetowych e) wykonanie okładziny schodów i balustrad schodowych 3. Ocieplenia ścian budynków: a) prace przygotowawcze b) uzupełnienie tynków c) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi d) montaż profili elewacyjnych e) warstwa wykończeniowa - tynk sylikonowy barwiony w masie 4. Wykonanie orynnowania i odprowadzenia wód deszczowych: a) rozebranie rynien i rur spustowych b) montaż rynien i rur spustowych c) montaż czyszczaków i kałów z rur PCV d) montaż studzienek 5. Wykonanie daszków nad wejściami: a) demontaż pokrycia dachowego b) montaż daszków jednospadowych poliwęglanowych 6. Montaż trzech okien dachowych - okna tożsame z oknami dachowymi projektu budowlanego: Przebudowa budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gm. Sławno - usytuowanie zgodne z dokumentacja uproszczoną Docieplenie budynku mieszkalnego we Wrześnicy nr 68. 7. Dodatkowe roboty nieobjęte dokumentacja projektową: 1) Ocieplenie połaci dachowej w części nieobjętej ociepleniem w zakresie Zadania I w technologii tożsamej z ociepleniem dachu stromego w projekcie budowlanym: Przebudowa budynku mieszkalnego we Wrześnicy, gm. Sławno - zgodnie z opisem projektowanych przegród D1 z wyłączeniem wykonania gładzi gipsowej, dodatkowo wykonanie dwukrotnego malowanie farbą emulsyjną - powierzchnia dodatkowa ok. 216,35 m2 (11,5m x 10,5 m +3,8 m x 3,5 m x 2 + 11,5 m x 3 m x 2) jest to wielkość szacowana, dokładne wymiary z natury. 2) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu nieobjętej zakresem projektu jak dla części objętej projektem: płatwie - 15 m (wielkość szacunkowa, dokładny wymiar należy określić z natury), słupy - 25 m (wielkość szacunkowa dokładny wymiar należy określić z natury). 3) Montaż dodatkowych dwóch kominków wentylacyjnych z profilowanym przejściem dachowym w pomieszczeniach mokrych tj. kuchnia, łazienka (część nieobjęta projektem) - tożsamych z kominkami wentylacyjnymi części objętej projektem budowlanym: Przebudowa budynku mieszkalnego we Wrześnicy gm. Sławno. Część B Docieplenie budynku mieszkalnego we Wrześnicy nr 68 - cz. B: 1. Roboty związane z wykonaniem drenażu i ocieplenia fundamentu: a) wykopy wokół budynku b) wykonanie drenażu z rury elastycznej PCV-U c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej d) zasypanie wykopów i zagęszczenie gruntu 2. Roboty związane z wykonaniem schodów: a) wykonanie fundamentów pod schody b) wykonanie schodów żelbetowych c) wykonanie okładziny schodów i balustrad schodowych 3. Ocieplenia ścian budynków: a) prace przygotowawcze b) uzupełnienie tynków c) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi d) montaż profili elewacyjnych e) warstwa wykończeniowa - tynk sylikonowy barwiony w masie 4. Wykonanie orynnowania i odprowadzenia wód deszczowych: a) rozebranie rynien i rur spustowych b) montaż rynien i rur spustowych c) montaż czyszczaków i kałów z rur PCV d) montaż studzienek 5. Wykonanie daszków nad wejściami: a) demontaż pokrycia dachowego b) montaż daszków jednospadowych poliwęglanowych VII. Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie nadzoru inwestorskiego w niniejszym postępowaniu określony jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. VIII. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcami robót budowlanych, wyłonionymi w wyniku odrębnego postępowania w przetargach nieograniczonych o wartości poniżej 5.000.000,00 euro. IX. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 300,00 zł (słownie złotych: trzysta złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba wizyt na budowie w ciągu tygodnia (nie mniej niż 2 wizyty)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach