Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji rozbudowy Szkoły Podstawowej i budowy sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji rozbudowy Szkoły Podstawowej i budowy sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji Rozbudowy Szkoły Podstawowej i budowy sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno. II. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego. 1. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji po odbiorze roboty budowlanej, a w szczególności w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń c.o., wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; telekomunikacyjnej; drogowej. 2. Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). 3. Ponadto inspektor będzie zobowiązany do: 1) dokonywania wizytacji i sprawdzenia placu budowy robót nie rzadziej niż dwa razy tygodniu podczas realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę roboty budowlanej, potwierdzanych wpisem w dzienniku budowy, w przypadku robót ciągłych stałego nadzoru nad robotami; 2) weryfikacji dokumentacji projektowej i proponowania ewentualnych zmian, które muszą być zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Zamawiającego; 3) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę oraz przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; 4) udziału w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 5) zawiadomienia właściwych organów oraz projektanta sprawującego nadzór autorski, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków; 6) koordynacji pomiędzy Wykonawcą robót, a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; 7) zatwierdzania źródła wytwarzania i zamawiania każdego z materiałów oraz ich próbek zgłaszanych przez wniosek do wbudowania przez Wykonawcę robót (wniosek zostanie opracowany przez Wykonawcę robót w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru); 8) nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; 9) przygotowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą Robót, dokumentacji dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych wynikłych w toku realizacji przedsięwzięcia; 10) sporządzania protokołów konieczności dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych; 11) sprawdzenia kosztorysów i kalkulacji szczegółowych dla robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych przedkładanych przez Wykonawcę robót; 12) organizowania i udziału minimum raz w miesiącu w roboczych naradach koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i innych niezbędnych instytucji, sporządzania protokołu z narady; 13) udziału w odbiorach prac inwestycyjnych oraz udziału w próbach i odbiorach technicznych; 14) dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 15) sprawdzania ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 16) potwierdzania faktycznie wykonanych robót; 17) sprawdzenia w trakcie realizacji robót dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia robót oraz rzędnych terenu; 18) weryfikacji i zatwierdzania harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawcę oraz ich aktualizacje; 19) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 20) udziału w czynnościach związanych z odbiorami częściowymi, odbiorem końcowym i ostatecznym; 21) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 22) nadzorowania kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; 23) przeprowadzenia w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 24) nadzoru nad przygotowaniem materiałów do uzyskania pozwolenia na Użytkowanie obiektu; 25) bieżącą współpracę z Zamawiającym - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli procesu inwestycyjnego, uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu prac i robót budowlanych; 26) opracowywania opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 27) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 28) prowadzenia wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych; 29) sporządzania raportu miesięcznego z postępu prac zawierającego opis wykonanych robót i dokumentację zdjęciową. III. Etapowanie inwestycji: 1. Nie obowiązuje opisane w dokumentacji projektowej etapowanie inwestycji. 2. Zamówienie będzie wykonywane przez Wykonawcę robót w dwóch etapach. 1) Etap 1: Wykonanie stanu surowego zamkniętego z ociepleniem zewnętrznym i wykonanie instalacji C.O. budynku C i budynku B bez pomieszczeń łącznika 0.27, 0.28, 0.29, 0.30, które są projektowane w miejscu budynku A2 - sanitariat (rozpoczęcie rozbiórki 1.03.2017 r.). Za stan surowy zamknięty Zamawiający uważa wykonanie przegród zewnętrznych, stropodachu, dachu i warstw izolacji, tak by możliwe było wykonanie badań termowizyjnych. Etap 1 wykonawca ma wykonać do 15.12.2016 r. i rozpocząć ogrzewanie budynku w celu jego osuszenia. 2) Etap 2: Wykonanie pozostałych prac zakresu zamówienia m.in. roboty instalacyjne sanitarne, instalacyjne elektryczne, teletechniczne, wykończeniowe, drogowe i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do 31.07.2017 r. IV. Informacje o obiekcie: 1. Obiekt został zaprojektowany jako budynek energooszczędny: praca układów, urządzeń i instalacji będzie monitorowana po oddaniu obiektu do użytkowania. 2. Budynek części dydaktycznej - konstrukcja mieszana, szkieletowo-ścienna żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. 3. Łącznik - konstrukcja słupowa żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. 4. Budynek sali gimnastycznej - konstrukcja szkieletowa żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. Konstrukcja nośna dachu: dźwigary z drewna klejonego i płatwie drewniane oparte na słupach żelbetowych. 5. Posadowienie obiektu: bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych. 6. Jako zasilanie centralnego ogrzewania, zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych i ciepłej wody użytkowej pompa ciepła z zespołem sond gruntowych. W budynku, w wydzielonych pomieszczeniach zaprojektowano wentylację mechaniczną obsługiwaną przez centrale wentylacyjne. 7. Oprócz podstawowych instalacji elektrycznych zaprojektowano również instalację standardu KNX oraz instalacje teletechniczne i teleinformatyczne. 8. Charakterystyczne parametry budynku: 1) kubatura: 10 516,5 m3 2) powierzchnia zabudowy: 1 905,79 m2 3) powierzchnia użytkowa: 2 295,71 m2 4) ilość kondygnacji: 2 kondygnacje nadziemne w części dydaktycznej, 5) 1 kondygnacja nadziemna w sali gimnastycznej i łączniku. V. Zamawiający uzyskał decyzje pozwolenia na budowę: 1) nr 220/2013 z dnia 16.05.2013 r., 2) nr 535/2014 z dnia 21.10.2014 r. w sprawie zmiany pozwolenia na budowę 3) nr 220/2013, 4) nr 311/2015 z dnia 17.07.2015 r. w sprawie zmiany pozwolenia na budowę 5) nr 220/2013 i 535/2013. Powyższe decyzje zatwierdzają: 1) Projekt budowlany na rozbudowę budynku szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4 obręb Żukowo, gmina Sławno z grudnia 2012 r.; 2) Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z lipca 2014 r.; 3) Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno oraz zamienny projekt zagospodarowania działki nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z czerwca 2015 r. VI. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych Rozbudowa Szkoły Podstawowej i budowa sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno zawierają: 1. Projekt budowlany na rozbudowę budynku szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4 obręb Żukowo, gmina Sławno z grudnia 2012 r.; 2. Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z lipca 2014 r.; 3. Projekt budowlany zamienny Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w miejscowości Żukowo, Gmina Sławno z czerwca 2015 r.: 1) Dokumentacja formalno-prawna; 2) Projekt zamienny budynku i zagospodarowania terenu; 3) Instalacje sanitarne zewnętrzne; 4) Dolne źródło ciepła - pompa ciepła; 5) Instalacje sanitarne wewnętrzne; 6) Instalacje elektryczne wewnętrzne. 4. Projekt wykonawczy zamienny Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, Gmina Sławno z czerwca 2015 r.: 1) Tom 1 - Architektura i projekt drogowy; 2) Tom 2 - Konstrukcja; 3) Tom 3 - Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe. 5. Projekt prac geologicznych dla wykonania 27 otworów dla wykorzystania ciepła ziemi na terenie działki nr 116/4 w miejscowości Żukowo; 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 1) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty ogólnobudowlane; 2) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty drogowe; 3) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne zewnętrzne; 4) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne, dolne źródło ciepła; 5) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne wewnętrzne; 6) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje elektryczne; 7) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje teleinformatyczne; 8) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje teletechniczne. Kompletna dokumentacja projektowa i skany decyzji dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. VII. Inne roboty wykonywane przez Wykonawcę robót, których nie obejmuje dokumentacja projektowa, a które podlegają Nadzorowi Inwestorskiemu: 1. montaż konstrukcji do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary grodzącej z napędem elektrycznym, sterowanej zdalnie pilotem, dzielącej salę gimnastyczną na dwie równe części, mocowanej bezpośrednio do dźwigara oraz montaż kotary siatkowo-tkaninowej nieprzezroczystej; 2. montaż tablicy białej w sali komputerowej 1.14. Tablica z wierzchnią powłoką akrylowo-poliestrową o grubości 25 mikronów (powłoką ceramiczną o grubości 40 mikronów) z ramą wykonaną z ceownika aluminiowego w kolorze naturalnym, wykończona bezpiecznymi narożnikami z tworzywa. Wymiary: min. 340x100 cm. 3. montaż tablic szkolnych w salach lekcyjnych zgodnie z dokumentacją projektową. Tablice kredowe sucho ścieralne z powłoką akrylowo-poliestrowa o grubości 25 mikronów (powłoka ceramiczna grubości 40 mikronów). Wymiary: min. 340x100 cm; 4. wykonanie planu ewakuacji budynku oraz wyposażenia budynku w wymagane projektem i przepisami prawa środki ochrony przeciwpożarowej i oznaczenia ewakuacyjne; 5. wykonanie badań termowizyjnych (kontroli jakości prac budowlanych) przegród zewnętrznych zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - metoda podczerwieni po zakończeniu etapu 1 (badanie w odpowiednich warunkach atmosferycznych) i sporządzenia raportu przez firmę zewnętrzną (firma musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego); 6. sporządzenie Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2014 r., poz. 1200 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 376); 7. wykonanie instrukcji użytkowania obiektu w oparciu o zastosowane urządzenia i dokonanie przeszkolenia personelu szkoły oraz zapewnienie kontroli wyników i regulacji systemu. Wykonawca jest zobowiązany dokonać pełnej integracji umożliwiającej odczyt poboru energii zgodnie z wytycznymi Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Efektywnego Wykorzystania energii LEMUR Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej; 8. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla obiektu po wykonaniu całości zakresu robót budowlanych; 9. zapewnienie obsługi geotechnicznej i geodezyjnej nad realizacją robót łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. VIII. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcami robót budowlanych, wyłonionymi w wyniku odrębnego postępowania w przetargach nieograniczonych o wartości poniżej 5.000.000,00 euro. IX. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba wizyt na budowie w ciągu tygodnia (nie mniej niż 2 wizyty)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach