Przetargi.pl
Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w miejscowości Reptowo Gmina Kobylanka.

Gmina Kobylanka ogłasza przetarg

  • Adres: 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 57 88 521 , fax. 0 91 57 88 520
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylanka
    ul. Szkolna 12 12
    73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 57 88 521, fax. 0 91 57 88 520
    REGON: 81168563900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w miejscowości Reptowo Gmina Kobylanka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m, powierzchni całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna z drenażem odprowadzającym wodę do rowu melioracyjnego, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Wyposażenie: a) bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, b)piłkochwyty - 2 sztuki. 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10m x 32,10m, powierzchni całkowitej 613,11m2 (pole do gry 15,10m x 28,10m) - podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym: Technologia NATRYSK- na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalna dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr.10-11mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa w kolorze czerwonym i niebieskim ze spadkiem 0,5% wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki, - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, - konstrukcja do koszykówki dwu słupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki. Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne montowane w tulejach - 2 sztuki, - siatka do siatkówki - 1 sztuka. Wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach (wym. 3,00 x 2,00m aluminiowa, przenośna; talerzyki ze śrubami) - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu, wjazd na teren zespołu boisk Wysokość ogrodzenia 160cm z siatki 50 x 50 x 3mm na słupkach stalowych o średnicy 60mm. Dojazd na teren kompleksu prowadzi przez istniejący parking, wykorzystując istniejący wjazd z drogi powiatowej, działka drogowa nr 93-2. Powierzchnia dojazdu do kompleksu boisk wynosi 447,6m2. 4. Parking Wjazd odbywać się będzie przez jedną bramę wjazdowej z furtką prowadzącą na teren utwardzony z wyznaczonymi 4 miejscami postojowymi o wymiarach 2,3 x 5,5m przeznaczone na samochody osobowe, oraz 2 miejscami 4,0 x 10,0m na autokary. Układ miejsc postojowych pozwala na parkowanie w układzie równoległym bez zmiany kierunku jazdy. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach o wysokości 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Chodniki Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa, gr. 6cm, na podbudowie z piasku (zapas 1cm na ubity piasek), zamknięta obrzeżem betonowym. Zgodnie z opracowaniem projektowym powierzchnia = 134,41m2 (wartość przybliżona - należy dokonać obmiaru na terenie budowy). Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Warunki posadowienia oparte są na opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia opracowanych przez Danutę Broda z listopada 2008r. - projektowane fundamenty należy posadowić na gruntach nośnych warstwy t.j. piaski drobne rodzime lub na posypce piaskowej zagęszczonej do I(D) = 0,50 - woda gruntowa znajduje się na głębokości 1,5-1,8m n.p.m. rzędna 17,5m n.p.m.; po roztopach poziom wód podnosi się nawet do 0,5m, - stosować się ściśle do zaleceń opinii geotechnicznej, - minimalny poziom posadowienia 0,8m n.p.m. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Budowa budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych Budynek sanitarno - szatniowy, niski, nie podpiwniczony, wysokość 1 kondygnacja nadziemna, moduł Standard+. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej architektonicznej ZAPLECZA SYSTEMOWO-MODÓŁOWEGO BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012; opracowanym przez KULCZYŃSKI Architekt Sp. z o.o.; (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ), Wersja standard+ Wersja uniwersalna zestawienia pawilonów, posiadająca poza pomieszczeniem trenera, magazynem, sanitariatami, 2x2 przebieralnie z łazienkami przeznaczone dla dwóch drużyn na jednym z boisk lub każda szatnia dla innego boiska, od organizacji zajęć zależy sposób ich wykorzystania i podziału na płycie, wersja ta posiada wariant z zadaszeniem - pergolę. Murki oporowe Na terenie objętym inwestycją zostały zaprojektowane murki oporowe z gotowych elementów prefabrykowanych, w układzie przeciwdziałającym ich erozji pod wpływem ciężaru, pełni też rolę wzmocnienia skarp i ich zabezpieczenia. Prefabrykowane ściany oporowe są pionowymi elementami konstrukcyjnymi przenoszącymi napór zabezpieczonej budowli lub konstrukcji na podłoże. Na terenie inwestycji przewidziane są 2 typy murków oporowych pełniących zabezpieczenie dla skarp, przeciwdziałającej naporowi gruntu.: o szer. 40cm i szer. 60cm - (są to wartości po wykończeniu elementów prefabrykowanych). 9. Budowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, CO według odrębnych opracowań zawartych w projekcie architektoniczno-budowlanym Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ), 10. Budowa instalacji odwodnienia terenu boisk Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Załącznik nr 2 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załącznik nr 3 - Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 4 - Przedmiary robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Przystępując do postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). b. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). c. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. d. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy: Bank PKO BP I Oddział Stargard Szczeciński Nr 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 e. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. f. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.) c. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, d. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnia poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f. dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, g. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości; przy składaniu ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach