Urząd Gminy Godów ogłasza przetarg
- Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 47 65 065, 47 65 063 , fax. 032 4765100
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Godów
ul. 1 Maja 53 53
44-340 Godów, woj. śląskie
tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100
REGON: 00053185500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oświetlenia ulicznego wraz z przebudową odcinka drogi na terenie osiedla domów jednorodzinnych PIASKOWNIA w Godowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego wraz z przebudową odcinka drogi na terenie osiedla domów jednorodzinnych PIASKOWNIA w Godowie. Zakres robót obejmuje : 1. Budowę drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową (1650m2) 2. Budowę chodnika (302m2) 3. Zabezpieczenie sieci wodociągowej 4. Budowę kanalizacji deszczowej 5. Instalowanie sieci oświetlenia ulicznego 6. Instalowanie linii energetycznych 7. Instalowanie infrastruktury kablowej 8. Instalowanie linii telefonicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia wizji w terenie objętym przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w szczególności : w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum po 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu następujących robót : - roboty instalacyjne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 400.000 PLN brutto, - roboty budowlane w zakresie budowy dróg o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto o powierzchni drogi co najmniej 1000 m 2, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 150.000 PLN brutto. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponowanie co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach : - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), wymogi zawarte w punkcie 2 Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, spełniających warunki określone w punkcie 2, zawierający następujące dane : data i miejsce wykonania, rodzaj i wartość robót. 5.Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy wymagają posiadanie takich uprawnień. 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Inne dokumenty składające się na ofertę przetargową : 9. Wypełniony druk oferta. 10. Kosztorys ofertowy - sporządzony indywidualnie na podstawie projektu budowlanego, przedmiaru robót, wizji przeprowadzonej w terenie oraz wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę oferty. 11. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 12. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 13. Oświadczenie o wymaganym okresie gwarancji - minimum 36 miesięcy. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) upoważnione do podpisania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA OBSZARZE NIE OBJĘTYM SYSTEMEM KANALIZACYJNYM W SOŁECTWACH PIELGRZYMOWICE, PNIÓWEK, WARSZOWICE - BUDOWA INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ I SANITACYJNEJ: UL. STROMA - JASTRZĘBSKA PIELGRZYMOWICE
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w gminie Wilamowice
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej ul. Reptowska w Ptakowicach
Dodano: 2016-07-21 - Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Osińska - Stawowa -Poprzeczna Warszowice
Dodano: 2016-07-20 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W GRANICACH PASA DROGOWEGO- DROGA POWIATOWA Nr 1060 S W RUDNIKACH ul. Dworcowa
Dodano: 2016-07-19 - Wymiana sieci wodociągowej ul. Kochanowskiego w Golasowicach
Dodano: 2016-07-19 - Odwodnienie Południowej KSSE - obszar ul. Bojkowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja kolektora deszczowego o przekroju 2100x2500 przebiegającego pod torami kolejowymi pomiędzy ulicami Na Piasku i Traugutta
Dodano: 2016-07-04 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków przy ulicy Reymonta
Dodano: 2016-07-01