Przetargi.pl
Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdp.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45316213 -1 – Oznakowanie drogowe 3. Niniejsze zamówienie dotyczy prowadzenia robót związanych z remontem (odnowieniem) oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej, w celu odnowienia linii i znaków poziomych zatartych, zniszczonych lub niewidocznych oraz wykonania nowego oznakowania. 4. Zakres zamówienia: Zamówienie podzielono na 5 zadań Zadanie I - teren gmin: Tarnowo Podgórne , Rokietnica, Suchy Las Zadanie II - teren gmin: Buk , Stęszew , Dopiewo Zadanie III - teren gmin: Mosina , Komorniki Zadanie IV - teren gmin : Kleszczewo , Kórnik , Mosina Zadanie V - teren gmin: Czerwonak , Pobiedziska , Swarzędz, Murowana Goślina 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji robót związanych z odnową oraz wykonaniem nowych znaków drogowych poziomych wykona m.in. następujące czynności:  oczyszczenie nawierzchni w obrębie malowanego pasa z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń  przedznakowanie w miejscach, gdzie dotychczasowe oznakowanie jest niewidoczne  usuwanie elementów dotychczasowego oznakowania w miejscach zmian organizacji ruchu  odnowienie znaków poziomych farbami do znakowania trwałego  narzucenie pod ciśnieniem na farbę kulek szklanych  ochrona malowanych miejsc przed zniszczeniem  pobranie na blasze (300 x 250 x 0,8 mm) próbek  zakup materiałów do znakowania poziomego nawierzchni dróg  transport materiałów i sprzętu w miejsce wykonania odnowy znaków poziomych  oznakowanie prowadzonych robót  przechowanie do czasu upływu okresu gwarancji pobranych próbek 1) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 1 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 11 802,650m², powierzchnie przejazdu dla rowerzystów – kolor czerwony w ilości szacunkowej 1 208,490m², powierzchnie miejsc dla niepełnosprawnych ( 2szt.) kolor niebieski w ilości szacunkowej 36,00m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 50,00m² na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las 2) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 2 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 9 605,400m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 30,00m² na terenie gmin: Buk, Stęszew, Dopiewo 3) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 3 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 3 483,660m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 20,00m² na terenie gmin: Mosina, Komorniki 4) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 4 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 10 936,620m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 100,00m² na terenie gmin: Kleszczewo, Kórnik, Mosina 5) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 5 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 18 010,580m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 20,00m² na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz, Murowana Goślina
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1) Zadanie I: 3 000,00 zł; 2) Zadanie II: 2 000,00 zł; 3) Zadanie III: 900,00 zł; 4) Zadanie IV: 2 000,00 zł; 5) Zadanie V: 4 000,00zł; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaleca się by oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, pok. 026. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań Oznaczenie sprawy: ZDP.WO.261.2.20/20.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ dołączając formularz cenowy stanowiący załącznik 1A - 1E do SIWZ, w części/ach, na którą/e Wykonawca składa ofertę. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ; 2) Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 4 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 6 SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach