Gmina Przygodzice ogłasza przetarg
- Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 625 927 722 , fax. 625 927 000
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
Plac Powstańców Wielkopolskich 2
63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
tel. 625 927 722, fax. 625 927 000
REGON: 25085519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół z terenu gminy Przygodzice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół z terenu gminy Przygodzice, w tym: - 31 zestawów komputerowych, - 31 kompletów oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, w zależności od potrzeb oraz wolnych środków finansowych. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości dostarczanego sprzętu w cenach jednostkowych zawartych w ofercie, w ramach przedmiotowego zamówienia, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego na podstawie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Dodatek nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Dodatek nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 6. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-05-22 - Cyfrowy Powiat - zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz serwerów
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-10-27 - „Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, urządzeń drukujących, projektorów multimedialnych, skanerów, baterii, akumulatorków”
Dodano: 2022-10-27 - Zakup 21 monitorów Samsung 49 cali, LC49RG90SSRXEN VA 5120x1440 DQHD, 19 komputerów typu All in One Lenovo V50a-24IMB AIO CORE I5-10400T, 19 stacji roboczych Lenovo V50s SFF 11EF003APB W10Pro i5-10400 8GB 512GB.
Dodano: 2021-11-02 - Wyposażenie dodatkowych kontenerów przekazanych przez Agencję Rezerw Materiałowych stanowiących tragee Izby Przyjęć dla Oddziału Urologicznego posadowionego na terenie Szpitala Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w biurko pod laptopa i krzesła.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów i oprogramowania
Dodano: 2021-01-11