Przetargi.pl
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39; b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11; c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41; d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20; e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47; f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2; g) w ul. Rokickiej działka 4062/2; w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39; b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11; c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41; d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20; e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47; f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2; g) w ul. Rokickiej działka 4062/2; w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39; b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11; c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41; d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20; e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47; f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2; g) w ul. Rokickiej działka 4062/2; w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie Zakres robót obejmuje: a)ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39 - 6mb - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych 4,20 m?; - rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej 2,04 m?; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 6 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm? 1 szt; - ułożenie rur ochronnych z PCV o średnicy 160mm - 3 mb; - próba szczelności kanałów -6 mb; - nawierzchnie z kostki brukowej szarej grub. 8 cm 2,04 m?; - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych 4,20m?. b) ul. Rolnicza 85, działka 185/2 km. 11 - 23mb; - rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm 1,80m?; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 23 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1500mm? 1 szt.; - ułożenie rur ochronnych z PCV o średnicy 160mm 3 mb; - odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm 1,80m?; - próba szczelności kanałów - 23mb; c) ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41 - 18mb; - wykonanie przewiertu - 18mb; - montaż rury stalowej o średnicy 250mm - 18 mb; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 18 mb; - próba szczelności kanałów - 18 mb; d) ul. Stefanii 9 działka 172 km. 20 - 4mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Stefanii do granicy działki 172/2 km. 20 o długości 4mb, - rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek betonowych na długości 1,8mb, - rozbiórka nawierzchni jezdni na długości - 3mb, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej o grubości - 30cm, - wykop o gł. 2,8m, - zabudowa na istniejącym kolektorze sanitarnym trójnika kominowego przy użyciu manszet reparacyjnych - rękawów lub osadzenia siodła w nawierconym otworze od góry , -uszczelnienie włączenia, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem piaskiem, - odtworzenie podbudowy tłuczniowej - 6m?, - odtworzenie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu -6m?, - odtworzenie chodnika z płytek betonowych - 4m?, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. e) ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47 - 7mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Kresowej do granicy działki 19,21/1 km. 47. - rozbiórka nawierzchni asfaltobetonowej grub. 10 cm na długości 7mb i szerokości wykopu, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej o grubości - 30cm, - wykop pod kanał śr. głębokość - 2,00m, - wykop pod studnię o śr. 1200mm? głębokość - 2,40m, - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm? 1 szt, - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm -7 mb wraz z podsypką i zasypką piaskiem - próba szczelności kanałów - 7 mb, - wywóz ziemi i gruzu na odl 5 km, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem piaskiem, - odtworzenie nawierzchni asfaltobetonowej grubości 10cm po wykopach - 14m?, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. f) ul. Nowowiejska 63 działka 121/2 - 10mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Nowowiejskiej do granicy działki 121/2. - wykonanie przewiertu ściany studni betonowej do granicy działki 121/2 10mb, - zabudowanie rury stalowej przeciskowej ? 219mm 10mb, - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 10 mb, - próba szczelności kanałów - 10 mb, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. g) ul. Rokickiej działka 4062/2 - 90mb; - roboty ziemne - wykonanie wykopu - 90 mb - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 5 mb; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 200 mm - 85 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm? 2 szt.; - próba szczelności kanałów ok. 90 mb; - odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego 135m? Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną zadania. Wykonawca odtworzy teren do stanu poprzedniego po wykonanych robotach. Wykonawca wykona i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz prowadzić będzie plac budowy zgodnie z tym projektem. Wykonawca wykona inspekcję TV kanałów. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: WADIUM: ZP.271.46.2014. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach