Przetargi.pl
Wykonanie odbudowy rowu przydrożnego wzdłuż drogi powiatowej nr 1943D wraz z budową przepustów oraz odbudowa rowu wzdłuż drogi gminnej do odbiornika rowu Z.6 - 10a dz. nr 136 Skarbu Państwa w Ozorzycach- gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2014-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odbudowy rowu przydrożnego wzdłuż drogi powiatowej nr 1943D wraz z budową przepustów oraz odbudowa rowu wzdłuż drogi gminnej do odbiornika rowu Z.6 - 10a dz. nr 136 Skarbu Państwa w Ozorzycach- gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy rowu przydrożnego wzdłuż drogi powiatowej 1943D na długości ok. 270 mb wraz z budową przepustów oraz odbudowa rowu przydrożnego wzdłuż drogi gminnej nr 107009D (ul. Bolesława Chrobrego) na długości ok. 429 mb Zakres robót obejmuje między innymi: 1) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp, 2) wykopy rowów melioracyjnych, 3) plantowanie skarp rowów, 4) rozplantowanie nadmiaru urobku 5) wywóz i utylizacja nadmiaru urobku 6) obsianie skarp trawą 7) pompowanie wody z wykopu 8) montaż i demontaż podwieszeń kabli 9) budowa przepustów, 10) umocnienie dna i skarp narzutem kamiennym 11) rozbiórka i odbudowa nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową, 12) ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni oraz karczowanie krzaków - wywóz oraz utylizacja pozostałości po karczowaniu 13) rozebranie fundamentów betonowych wraz z wywozem gruzu 14) umocnienie skarp wykopów płytami ażurowymi 15) oczyszczenie z namułu przepustów 16) wszelkie inne roboty niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. Zakres zamówienia określony jest w projekcie budowlanym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub więcej zadań. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.203, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w następujących dokumentach podanych kolejno w hierarchii ich ważności: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w szczególności w załączniku nr 1A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) dokumentacja projektowa opracowana przez BIURO PROJEKTÓW inż. Jan Witka, ul. Okrzei 15, Łukaszowice, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienie musi zostać wykonany zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. realizacji obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia. W sytuacji gdy na etapie realizacji zadania okaże się, że rozwiązania zawarte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) są sprzeczne lub niezgodne z projektem budowlanym, nie mogą być uznane za wiążące. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a STWiOR należy zawsze uznać, że STWiOR jest obarczona błędem i należy ją doprowadzić do zgodności z projektem budowlanym. Zmiana STWiOR w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności między dokumentem wyższego rzędu (projekt budowlany) a dokumentem pochodnym (STWiOR). W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Analogiczna relacja nadrzędności zachodzi między projektem budowlanym a przedmiarem. Przedmiar stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru nie jest opisanie robót lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym, STWiOR a przedmiarem bezwzględnie pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu i STWiOR. Wynika z tego, że konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze lub zostały ujęte w mniejszym zakresie - nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie takich robót nie jest również zamówieniem dodatkowym. W sytuacji gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, STWiOR itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana dokumentacji w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowników wszystkich robót branżowych koniecznych do realizacji zamówienia jak również ich codzienną obecność podczas wykonywania robót branżowych. Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji projektowej i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); b) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany wnieść wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach