Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3942519 , fax. 041 3942519
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie
ul. Jędrzejowska 81 81
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3942519, fax. 041 3942519
REGON: 29994405400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej i chodnika dla pieszych na drodze powiatowej nr 0246 T Kurzelów - Jeżowice odcinek długości 294 mb - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - Rozebranie istniejącego chodnika - 152 m2 - Rozebranie krawężnika - 134 mb; - Rozebranie nawierzchni asfaltowej - 36 m2; - Wykonanie wykopu pod chodnik gł. do 20 cm - 75 m3; - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 354 m2 ; - - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie , przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150000,00 potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek. b) Potencjał techniczny - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wytwórnią mas bitumicznych oraz sprzętem i środkami transportu w celu wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek c) Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wymagania: Kierownik Robót musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń w zakresie dróg oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ( ustawa z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz. U. 207 z roku 2003, poz. 216 - tekst jednolity z póź zmianami). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać wartości robót i zakres) 8.Wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń) niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca Jeżeli w wykazie Wykonawca wykaże sprzęt, którym będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. 9.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania tych osób. Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie Dokumenty wymienione winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 366142T w msc. Ruszcza od km 0+021 do km 1+011,16 polegający na budowie chodnika
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec realizowanych w 2016 roku w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016- 2019
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 366080T w msc. Rudniki od km 0+500 do km 0+ 900 na terenie Gminy Połaniec
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka - Młotkowice - Lipa - Jakimowice w km 12+322 - 13+099 na długości 777mb (przebudowa chodnika)
Dodano: 2016-07-04 - Remont/przebudowa/budowa chodników na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0201T Rożnica - Sosnowiec - Sędziszów - Gródek - Tarnawa polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Sędziszów, ul. Polna od km 4+630 do km 4 + 870, długości 240 mb, szerokości 1,5 mb
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie chodników z kostki brukowej przy drodze gminnej do Kościoła w miejscowości Żarczyce Duże, o dł. 297 mb.
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa dróg powiatowych polegająca na wykonaniu chodników na terenie Gminy Sobków
Dodano: 2016-04-28 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Połaniec uszkodzonych przez nawalne deszcze
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0152T Tyniec - Oksa - Żarczyce Duże - Bizoręda - Miąsowa oraz drogi powiatowej nr 0216T Żarczyce Duże - Wygnanów - Złotniki - Lipnica polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Żarczyce Duże o łącznej długości 454 mb i szerokości 1,3 mb
Dodano: 2016-04-14