Przetargi.pl
Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego

Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Pucka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 743 280 , fax. 587 743 293
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
    ul. Pucka 11
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 587 743 280, fax. 587 743 293
    REGON: 19168668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego, będących w zarządzie Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego, podzielone na trzy etapy: I. ETAP 1. Zakup materiału roślinnego - zgodnie z opisem w tabeli (załącznik nr 1 do umowy.), obejmującym drzewka określonych gatunków (formy kolumnowe), o minimalnym obwodzie pnia mierzonym na wysokości 1 m - 10 cm. 2. Zakup żyznej ziemi i materiałów zabezpieczających sadzonkę (słupki drewniane, taśmy parciane). 3. Sporządzenie harmonogramu nasadzeń po uzgodnieniu z właściwym kierownikiem Obwodu Drogowego. 4. Przekazanie zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy ww. harmonogramu. 5. Harmonogram winien zawierać: dzień nasadzeń oraz godziny pracy na konkretnych odcinkach dróg, nazwę drogi, nazwisko i dane kontaktowe kierownika prac, 6. Sporządzenie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, uzyskanie wymaganych prawem opinii i przedłożenie ich Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Przekazania Zamawiającemu kopii umowy ubezpieczenia z tytułu szkód mogących wystąpić w trakcie wykonywania prac względem osób trzecich oraz ubezpieczenia OC. 8. Odebranie na podstawie protokołu przekazania pasa drogowego przez właściwy Obwód Drogowy odcinka drogi wskazanego do wykonania nasadzeń. 9. Posadzenie drzew w wskazanych lokalizacjach. 10. Wykonanie nasadzeń zgodnie z zaleceniami: 10.1. Sadzonki winny być posadzone w sposób nie kolidujący ze skrajnią jezdni. 10.2. Pokrój sadzonek winien być charakterystyczny dla danego gatunku, dobrej jakości, bez widocznych wad, z wyraźnie wykształconym, prostym przewodnikiem oraz zakrytym systemem korzeniowym, bez możliwości zawijania się korzeni w dole. 10.3. Doły wykonane pod sadzonki winny być dwukrotnie większe aniżeli bryła korzeniowa, a przy roślinach z odkrytym systemem korzeniowym- 3 razy większe. 10.4. Wypełnienie dołu winno stanowić w stosunku 3:1 zmieszaną ziemię rodzimą z żyzną ziemią, ziemia żyzna musi posiadać zdolności produkcji roślin, zasobna w składniki pokarmowe, której pożądane własności chemiczne i fizyczne zostały uzyskane poprzez odpowiednie zabiegi agrotechniczne właściwości zapewniające roślinom prawidłowy rozwój, ziemia dostarczona nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. 10.5. Opalikowanie sadzonek stanowić winny paliki wysokości 2 - 2,5 m; o średnicy co najmniej 8 cm, zabezpieczone taśmą parcianą (na drogach miejskich listwami drewnianymi poprzecznymi), palik winien być wbity w grunt i zadołowany razem z sadzonką, a) na drogach zamiejskich jeden palik, b) na drogach miejskich dwa paliki, 10.6. Po nasadzeniu uformowanie misek, rozplantowanie niepotrzebnej ziemi oraz podlanie sadzonek. II. ETAP Wykonanie sprawozdań z nasadzeń do decyzji administracyjnych zgody na wycinkę drzew, których warunkiem było wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zawierającej: 1. Termin dokonania nasadzenia drzew, 2. numer decyzji administracyjnej i daty jej wydania, 3. ilość i gatunek drzew nasadzonych, 4. numer drogi na której zostały dokonane nasadzenia oraz jej odcinka odcinek drogi, 5. mapę z zaznaczoną lokalizacją nasadzonych drzew w skali 1:500 lub 1:1000, 6. dokumentację fotograficzną wykonaną w okresie ulistnienie drzew (na nośniku elektronicznym) III. ETAP 1. Pielęgnacja po posadzeniu prowadzona przez okres 36 miesięcy od dnia odbioru ostatecznego obejmująca prace mające na celu zachowanie dobrego stanu zdrowotnego drzew, przede wszystkim podlewanie w okresach suszy, usuwanie odrostów korzeniowych, wymianie drzew uschniętych, o słabej żywotności; wymianie zniszczonych palików i wiązadeł; przycięciu złamanych i chorych gałęzi (cięcia pielęgnacyjne) (które należy zgłosić Zamawiającemu, celem udokumentowania ich wykonania, co jest warunkiem zapłaty za ten etap prac), 2. Wymiana zamierających drzewek (przedłużenie gwarancji o kolejny okres 36 miesięcy) 3. Sporządzenie sprawozdań do każdej z wydanej przez wójta, burmistrza, prezydenta decyzji na wycinkę drzew; po trzech latach po posadzeniu (odbioru robót) o stanie zachowania nasadzeń w okresie ich ulistnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10, 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Zadanie 1: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące Zadanie 2: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące W przypadku składania oferty więcej niż na jedno zadanie, wadium stanowi sumę kwot określonych dla każdego zadania. Opis wniesienia wadium zawiera dział 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach