Przetargi.pl
Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2011-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (zadań). Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Saternus, Zadanie II - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Muller oraz urządzeń zabawowych wykonanych przez firmy zagraniczne o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej. Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, dołączony do SIWZ (załącznik nr 1 dla zadania I i załącznik nr 2 dla zadania II). 2.Przedmiot zamówienia dla zadania I i II obejmuje wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej. 1) Wykonawca zobowiązuje się do: a)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw (PN-EN 1176-1÷7 ), b)oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, c)ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania robót, d)współpracy z firmami konserwującymi poszczególne tereny, e)natychmiastowego zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzenia urządzeń zabawowych nieujętych w kosztorysie ofertowym a powodujących zagrożenie bezpieczeństwa. Do czasu naprawy, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. 2) Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone z jego winy osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 3) Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta a urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1 ÷ 7. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania napraw innych niż określonych w kosztorysie ofertowym, tj. takich, których nie można było określić na etapie przygotowania zamówienia, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabawowych. Naprawy będą realizowane w formie robót dodatkowych zleconych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Ceny elementów i materiałów robót dodatkowych liczone będą według cen jednostkowych określonych w katalogach producentów poszczególnych urządzeń zabawowych. 5) Dodatkowe wymogi dotyczące technologii napraw: a) fundamentowanie naprawianych konstrukcji - marki stalowe, ocynkowane ogniowo, b) łańcuchy huśtawek - cynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, c) elementy zawiesi huśtawek - ocynkowane ogniowo, d) nowe elementy urządzeń zabawowych - drewno klejone na markach stalowych, e) nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo, f) demontaż zniszczonych urządzeń stanowiących zagrożenie i montaż w to miejsce nowych urządzeń, g) udzielenie gwarancji: - na nowe elementy z drewna klejonego - na okres 60 miesięcy, - na nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo - na okres 36 miesięcy, - na nowe elementy metalowe - na okres 36 miesięcy, - na remontowane urządzenia - na okres 12 miesięcy, od dnia odbioru przedmiotu umowy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zadanie I 1. Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXXVII kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 15.06.2011 r. 2. Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXXVIII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 1 do specyfikacji): od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r. Zadanie II 1. Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXXII kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 15.06.2011 r. 2. Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXXIII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 2 do specyfikacji): od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach