Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej i ul. Wrzosowej w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej i ul. Wrzosowej w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej i ul. Wrzosowej w Strzegomiu. 2.2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 - ZADANIE Nr 1: wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej w Strzegomiu dz. nr 243 obręb Krzyżowa Góra w Strzegomiu - odcinek długość 260 mb i szerokości średniej 6,80 m (w załączeniu mapa z zaznaczonym zakresem robót). CZĘŚĆ 2 - ZADANIE Nr 2: wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Wrzosowej (rondo u zbiegu ul. Wrzosowej i Brzozowej 101 mb x 3,3 m) w Strzegomiu dz. nr 2749 obręb Śródmieście nr 3 w Strzegomiu (w załączeniu mapa z zaznaczonym zakresem robót). 2.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na ZADANIE 1 i/lub na ZADANIE 2. 2.4. ZADANIE Nr 1: obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej w Strzegomiu dz. nr 243 obręb Krzyżowa Góra w Strzegomiu - odcinek długość 260 mb i szerokości średniej 6,80 m (w załączeniu mapa z zaznaczonym zakresem robót). Zakres robót obejmuje wykonanie: - frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm. na powierzchni 1775 m2 , załadunek urobku i przewiezienie ( na odległość do 3,5 km) i jej ponowne wbudowanie w pobocze ul. Olszowej w Strzegomiu dz. nr 557 obręb Grabina Pd nr 5 w Strzegomiu oraz dz. nr 546 obręb Stanowice na odcinku o nawierzchni szutrowej od zakładów przeróbczych granitu do drogi wojewódzkiej nr 374. - regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej wbudowanej w istniejącą nawierzchnię takiej jak studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wpustów ulicznych, skrzynek wodnych i gazowych, włazów studni telekomunikacyjnych itp. 26 szt. - oczyszczenie i skropienie jezdni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 na powierzchni 1775 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR - 2 o grubości 5 cm z wymaganym zagęszczeniem i wyprofilowaniem na powierzchni 1775 m2, - na wcinkach (połączeniach jezdni istniejącej oraz nowowykonanej jezdni) należy wykonać wykop o głębokości 30 cm i szerokości 1 m po obu stronach jezdni na całej jej szerokości, urobek należy przewieść i zeskładować na dostępnych składowiskach, - w miejscu wykopu wykonać podbudowę z kruszywa kamiennego łamanego grubości 10 cm pod wzmocnienie połączenia jezdni oraz wykonać stabilizację podłoża cementem RM28=(1,5 – 2,5) MPa, Rm7 = (1,0-1,6) MPa. Stabilizacja dowieziona i wykonana w wytwórni, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. 2.5. CZĘŚĆ 2 - ZADANIE Nr 2: obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Wrzosowej (rondo u zbiegu ul. Wrzosowej i Brzozowej 101 mb x 3,3 m) w Strzegomiu dz. nr 2749 obręb Śródmieście nr 3 w Strzegomiu (w załączeniu mapa z zaznaczonym zakresem robót). Zakres robót obejmuje wykonanie: - frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm. Na powierzchni 336 m2, załadunek urobku, przewiezienie ( na odległość do 3,5 km) i ponowne wbudowanie w pobocze ul. Olszowej w Strzegomiu dz. nr 557 obręb Grabina Pd nr 5 w Strzegomiu oraz dz. nr 546 obręb Stanowice na odcinku o nawierzchni szutrowej od zakładów przeróbczych granitu do drogi wojewódzkiej nr 374. - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej 195 mb - rozebranie ławy betonowej wraz z utylizacją rumuszu 11,52 m3 - mechaniczne wykonanie korytowania na głębokości 40 cm na powierzchni 432 m2 - wywóz i utylizacja urobku na dostępne składowiska 172,80 m3 - ręczne ścinanie i karczowanie krzewów (żywopłot) ok. 72 m2 - ręczne ścinanie i karczowanie drzew liściastych - 1 szt - wykonanie ławy betonowej z oporem 11,50 m3 - ułożenie krawężników betonowych 195 mb - regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej wbudowanej w istniejącą nawierzchnię takiej jak studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wpustów ulicznych, skrzynek wodnych i gazowych, włazów studni telekomunikacyjnych itp. 10 szt - wykonanie podbudowy pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa kamiennego łamanego grubości 35 cm na powierzchni 432 m2 - oczyszczenie i skropienie jezdni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR - 2 o grubości 7 cm z wymaganym zagęszczeniem i wyprofilowaniem - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR - 2 o grubości 3 cm z wymaganym zagęszczeniem i wyprofilowaniem, - na wcinkach (połączeniach jezdni istniejącej oraz nowowykonanej jezdni) należy wykonać wykop o głębokości 30 cm i szerokości 1 m po obu stronach jezdni na całej jej szerokości, urobek należy przewieść i zeskładować na dostępnych składowiskach, - w miejscu wykopu wykonać podbudowę z kruszywa kamiennego łamanego grubości 10 cm pod wzmocnienie połączenia jezdni oraz wykonać stabilizację podłoża cementem RM28=(1,5 – 2,5) MPa, Rm7 = (1,0-1,6) MPa. Stabilizacja dowieziona i wykonana w wytwórni, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. 2.6. UWAGA! Podstawą do sporządzenia oferty są przedmiary robót specyfikacja techniczna wykonania robót oraz niniejsza SIWZ. Ewentualne roboty niezbędne do wykonania zamówienia nie ujęte w w/w dokumentach będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą realizowane na podstawie odrębnej umowy. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały i zamontowane elementy na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.8 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.9. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - demontaż obiektów tymczasowych, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA, Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 2.11. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach również w trakcie realizacji inwestycji. 2.12. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.). 2.13. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 2.14. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane. 2.15. Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały szczegółowo opisane, ale są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.16. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.18. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych, c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d) roboty kanalizacyjne, e) roboty elektryczne, 2.19. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.18 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.20. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.18 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.21. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.18 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.18 czynności. 2.22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: CZĘŚĆ 1 - ZADANIE Nr 1 w wysokości 2.500,00 zł CZĘŚĆ 2 - ZADANIE Nr 2 w wysokości 2.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach