Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III – budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim"

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie ogłasza przetarg

  • Adres: 57160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3927639, 3933450 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3927639, 3933450, fax. 713 933 035
    REGON: 93296296700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III – budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III – budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim". Przez pełnienie w/w czynności należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi i pracami projektowymi przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium (wyboru Wykonawcy), poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru prac projektowych (oczyszczalnia ścieków) i robót budowlanych oraz ich monitoring. Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie robót budowlanych w branży: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i AKPiA. Zamawiający ustala Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego. Zamówienie na wykonanie robót budowlanych zostało podzielone na dwa zadania (zg. z pkt. 3 SIWZ), dla których zostaną przeprowadzone dwa odrębne postępowania przetargowe. Zakres rzeczowy inwestycji podzielony jest na następujące zadania: Zadanie nr 1 „SANITACJA GMINY BORÓW etap III – rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim" Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; b) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (po uzyskaniu pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych i prac montażowych związanych z niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi i wyposażeniem w nowy sprzęt oczyszczalni; c) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach ), d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, przeprowadzenie rozruchu, wykonanie prób eksploatacyjnych, a następnie przekazanie po uzyskaniu założonego efektu ekologicznego i pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni do eksploatacji, e) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów, f) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. Zaprojektowana do przebudowy i rozbudowy istniejąca oczyszczalnia ścieków musi uwzględniać założenia i uwarunkowania przedstawione w Programie funkcjonalno –użytkowym inwestycji. Zadanie nr 2 „SANITACJA GMINY BORÓW etap III – budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B)". Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-ciśnieniowej) wraz z pompowniami ścieków i przyłączami do granic posesji w miejscowości Borów. - budowę przepompowni ścieków P-B1, P-B2, P-B3, P-B5k w m. Borów - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - ø 125 PE L = 306,16 m - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - ø 63 PE L = 200,77 m - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - ø 90 PE L = 521,28 m - budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej w m. Borów - ø 200 PCV L = 5583,22 m - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Borów - ø 160 PCV L = 694,33 m - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Borów - ø 200 PCV L = 295,26 m Opis zadania oraz robót z nim związanych przedstawiony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej bip.gzgk.gwborow.finn.pl w zakładce Zamówienia publiczne Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego: 1. Kontrola zgodności realizacji inwestycji oraz egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych , o których mowa w § 2 Umowy harmonogramem rzeczowo finansowym realizacji robót. 2. Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów w realizacji dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 Umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz przyjętym harmonogramem oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz proponowanie programów naprawczych. 3. Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru przez osoby posiadające uprawienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej. 4. Sprawdzenie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim pod względem jej zgodności z warunkami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym opracowanym dla zadania. 5. Wnioskowanie o wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy w ramach wartości umownych zadania. 6. Kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ. 7. Czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów BHP przy realizacji inwestycji. 8. Udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania. 9. Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy. 10. Podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robot oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji w/w harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia, stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian. 11. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek. 12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 13. Dokonanie w dzienniku budowy wpisu o gotowości do odbioru oraz udział w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazywaniu ich do użytkowania. 14. Kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne. 15. W przypadku wyniknięcia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m.in. opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi. 16. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem. 17. Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, oraz na każde żądanie zamawiającego, a także w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. 18. Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu o zaistniałych okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość, rzetelność, terminowość wykonania nadzorowanych robót budowlanych. 19. Udział w naradach technicznych, problemowych i w innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby oraz przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. 20. Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu oraz udzielanie wyjaśnień. 21. Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; b) Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Kwotę gwarancji, c) Termin ważności gwarancji, d) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. g) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego : 63 9588 0004 1300 2990 2000 0030 - Wadium – Znak sprawy GZGK/ZP/3/2017 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach