Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1461 D w miejscowości Kruszowice - etap 2

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1461 D w miejscowości Kruszowice - etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1461 D w miejscowości Kruszowice - etap 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Przewidywany zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) Roboty ziemne; 3) Podbudowy i pobocza; 4) Nawierzchnia; 5) Roboty wykończeniowe. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1461 D w miejscowości Kruszowice. Inwestycja dotyczy wykonania remontu istniejącej nawierzchni wraz z poboczami, nadanie nawierzchni drogi odpowiednich spadków w celu prawidłowego jej odwodnienia. 4. Cel i zakres inwestycji. Celem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni drogi nr 1461 D na odcinku 1 784,0 m. Zakres prac objętych przebudową: niezbędne prace przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie konstrukcji nawierzchni, roboty wykończeniowe. 5. Opis stanu istniejącego. Charakterystyka istniejącej drogi i powiązań z terenem. Obecnie droga 1461 D posiada nawierzchnię bitumiczną o znacznym stopniu wyeksploatowania. Z wizji przeprowadzonej w terenie stwierdzono, że nawierzchnia w latach poprzednich była regenerowana poprzez powierzchniowe utrwalenie. Bieżące remonty cząstkowe wykonywane są za pomocą grysów i emulsji asfaltowej. Nawierzchnia posiada znaczne ubytki powierzchniowe w uziarnieniu jak również w lepiszczu. Odwodnienie drogi powinno odbywać się powierzchniowo do przyległych rowów, jednak poprzez znacznie zawyżone pobocza, wody opadowe i roztopowe zalegają na nawierzchni drogi. Taki stan nawierzchni wpływa negatywnie na komfort oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego. Ponadto zawyżone pobocza zachodzące na powierzchnię jezdni oraz rosnące krzaki na poboczu i w rowach zawężają skrajnię poziomą i pionową drogi. 6. Rozwiązania. W trakcie inwestycji należy wykonać: frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 2,0 cm w celu usunięcia warstwy powierzchniowego utrwalenia ułożenie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z betonu asfaltowego 0/16 mm średnio 100,0 kg/m2 grubości 4,0 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grubości 4,0 cm, ścinanie mechaniczne poboczy, utwardzenie obustronne poboczy frezem bitumicznym na szerokości 0,50 m grubość warstwy 15,0 cm, sześć utwardzonych zjazdów na drogi gruntowe leśne z mieszanek mineralno - bitumicznych, karczowanie mechaniczne pni pozostałych po usuniętych drzewach wraz z wywiezieniem odzyskanej karpiny; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na poboczach i przydrożnych rowach wraz z ich utylizacją. 7. Parametry techniczne. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, drogę powiatową nr 1461 D zalicza się do dróg kategorii L. Kategoria drogi - L, Kategoria ruchu - KR2, Prędkość projektowa - 50,0 km/h Nośność - 80-100 kN, Ilość jezdni - jedna, Ilość pasów ruchu - dwa, Szerokość jezdni - 5,0 m Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m (w tym 0,50 m utwardzone frezem bitumicznym i 0,50 m gruntowe) Odwodnienie - powierzchniowe, do przydrożnych rowów, Nawierzchnia - beton asfaltowy, Spadek jezdni dwustronny - 2%. 8. Rozwiązania sytuacyjne. Wykonywany przebieg drogi w swych liniach rozgraniczających pokrywa się ze stanem istniejącym. 9. Rozwiązania wysokościowe. Niweleta na całym odcinku wykonywanej drogi należy prowadzić nawiązaną optymalnie do istniejącego terenu. 10. Konstrukcja nawierzchni. Konstrukcję nawierzchni na drodze: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 średnio 100,0 kg/m2 grubości 4,0 cm. 11. Odwodnienie. Odwodnienie drogi powinno odbywać się powierzchniowo poprzez nadanie nawierzchni odpowiednich spadków. 12. Istniejące i wykonywane urządzenia. Na objętym inwestycją terenie, sieci i urządzenia obce nie występują. 13. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 14. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 15. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 16. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, posiadanych certyfikatów, itp. 17. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego. 18. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w kosztach inwestycji wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych - 2 szt. według załączonego wzoru o wymiarach 80 cm x 60 cm. Tablice należy wykonać z trwałych materiałów o wielkości umożliwiającej odczytanie treści. Miejsce ustawienia tablic oraz ich treść Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 19. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 20. UWAGA: 20.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 20.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 21. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach