Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1474 D w miejscowości Sokołowice - etap 3

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1474 D w miejscowości Sokołowice - etap 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1474 D w miejscowości Sokołowice - etap 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 2. Przewidywany zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze, 2) Podbudowy, 3) Nawierzchnie, 4) Roboty wykończeniowe. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nakładki bitumicznej odcinka drogi powiatowej nr 1474 D w miejscowości Sokołowice etap 3 na działkach nr 261 w obrębie geodezyjnym Sokołowice, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie na odcinku od km 0+000 do 0+385. 4. Zakres inwestycji. Zakres robót. Wykonanie remontu drogi obejmuje: Odcinek 0+000 do 0+170: rozbiórkę nawierzchni bitumicznej do 5 cm, wymianę podbudowy z kruszywa w miejscach utraty nośności, wykonanie podbudowy z kruszyw na poszerzeniach wraz z wzmocnieniem podbudowy gruntem stabilizowanym cementem, wyrównanie i doziarnianie warstwą regenerującą podbudowy z kruszywa, ułożenie warstwy bitumicznej wiążącej 8 cm z masy mineralno-asfaltowej AC 16 W 50/70, ułożenie warstwy bitumicznej ścieralnej 4 cm z masy mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70. Odcinek 0+170 do 0+385: ułożenie warstwy wyrównawczej 50 km/m2 z AC 16 W, ułożenie warstwy bitumicznej wiążącej 5 cm z masy mineralno-asfaltowej AC 16 W 50/70, ułożenie warstwy bitumicznej ścieralnej 4 cm z masy mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70. Na całym odcinku: ułożenie nawierzchni na zjazdach z AC 11 S 70/100 na istniejących zjazdach asfaltowych i z kruszywa 0/31,5 na istniejących zjazdach gruntowych oraz utwardzonych materiałami kamiennymi, wykonanie ścinki i uzupełnienia poboczy z kruszywa 0/31,5 grubości 15 cm lub z destruktu asfaltowego, konserwacja i oczyszczenie rowów drogowych. Charakterystyka obiektu. Droga do wykonania z zachowaniem wymaganych dotychczasowych parametrów: klasa: L, kategoria ruchu: KR 2, prędkość projektowa: 30 km/h, przekrój poprzeczny: 1x2, typ przekroju: drogowy, szerokość jezdni: 4,8 m, szerokość pobocza wzmocnionego 1,1 m, korekta łuków poziomych oraz spadków poprzecznych. Charakterystyka istniejącego stanu drogi i konieczny zakres prac remontowych. Przekrój poprzeczny drogi. Istniejąca droga jednojezdniowa, dwupasmowa o zmiennej szerokości od 4,0 m do 5,0 m Należy wykonać na całym odcinku 385 m szerokości drogi 4,8m z poszerzeniem na łukach do 5,4 m. Należy wykonać korektę spadków poprzecznych jednostronnych na łuku do 6% i dwustronnych 2%. Istniejące pobocza są o zmiennej szerokości mocno zawyżone. Należy wykonać pobocza utwardzone kruszywem o ciągłym uziarnieniu o szerokości 1,1 m z każdej strony, ze spadkiem poprzecznym 8%. Niweleta drogi zostanie podniesiona o grubość konstrukcji. Przed obiektem mostowym dostosować niweletę do niwelety mostu na długości minimum 12 mb. Należy poprawić odwodnienie drogi poprzez: ścinkę poboczy i ich utwardzenie, poprawienie spadków poprzecznych drogi. Skrzyżowania i wjazdy: Istniejącą nawierzchnię wjazdów do posesji należy poprawić i utwardzić mieszanką mineralno-bitumiczną. Konstrukcja drogi: Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną mocno zdegradowaną o grubości 3-5 cm zakwalifikowaną do wymiany. Istniejąca podbudowa jest z kruszywa o różnych frakcjach z przeważającą podbudową tłuczniową. Doprowadzenie podbudowy z kruszywa do wymagań dla ruchu KR-2 poprzez frezowanie z pozostawieniem frezu i uzupełnienie kruszywem o ciągłym uziarnieniu o grubości średniej 5 cm na odcinku od km 0+000,00 do 0+170,00. Frezowanie korekcyjne (planimetryczne) oraz ułożenie warstwy wyrównawczej 50 kg/m2 na odcinku od km 0+170,00 do km 0+385,00. Na zjazdach, poszerzeniach i w miejscu utraty nośności drogi ułożenie 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na warstwie kruszywa stabilizowanego cementem o grubości 15 cm. Ułożenie dwóch warstw bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4cm i warstwa wiążąca gr. 4-5 cm. Zieleń drogowa: W ramach zadania wykarczować korzenie 2 szt. Kolizje: Przy realizacji robót nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym. Na 14 dni przed rozpoczęciem robót należy powiadomić operatorów sieci w obrębie, których będą prowadzone prace. Wykonawstwo robót: Przed wystąpieniem do robót należy dokonać wytyczenia trasy oraz oznakować strefę robót. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia dojazdu do istniejącej zabudowy. Uwagi: Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, zatwierdzenia projektu zastępczej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem zmian w organizacji ruchu w terenie i przywróceniem docelowej organizacji ruchu po zakończeniu robót. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 6. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, posiadanych certyfikatów, itp. 9. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 10. UWAGA: 10.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 10.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 11. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach