Przetargi.pl
Wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania n/w roboty budowlane: 1. wykonanie nakładek z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz z robotami towarzyszącymi na istniejącej nawierzchni bitumicznej, na drogach gminnych, w ulicach: Ojca Aniceta, Fleminga, Uczniowska, Kroczewska, Milenijna t.j., m.in.: - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15 cm na poszerzeniach, - ułożenie siatki wzmacniającej z włókien szklanych powleczonych asfaltem - ul. Milenijna, - oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych bitumicznych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.- asfaltowych o gr 4 cm., (warstwa wiążąca KR 2), - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asfaltowych o gr 4 cm., (warstwa ścieralna KR 2), - wykonanie nawierzchni asfaltowej z AC8SKR5-6, zgodnej z WT-2 2010 o gr 7 cm., (warstwa wiążąca) - ul. Milenijna, - wykonanie nawierzchni asfaltowej z AC8SKR1-2, zgodnej z WT-2 2010 o gr 3 cm., (warstwa ścieralna) - ul. Milenijna, - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych, studzienek telefonicznych, - sporządzenie na dzień odbioru końcowego robót w 2-ch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej jezdni w ulicach: Fleminga, Kroczewska i Ojca Aniceta wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego i przedłożenie jej Zamawiającemu do odbioru końcowego robót. Zamawiający dopuszcza na dzień odbioru końcowego złożenie oświadczenia geodety, że obiekt budowlany został zainwentaryzowany, zgodnie z ZUDP i powyższe zostało złożone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Urzędu m. st. Warszawy, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, zgodna z obowiązującymi przepisami prawa zostanie przekazana w terminie 45 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót. Dokumentacja powykonawcza ma być wykonana w formie papierowej oraz cyfrowej. Forma cyfrowa dokumentacji powykonawczej ma być wykonana, zgodnie ze standardem stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 3479/2009 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w obowiązującym dla m. st. Warszawy układzie współrzędnych geograficznych (zarządzenie nr 3479/2009 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m. st. Warszawy, których zarządcą jest Prezydent m. st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej - adres strony internetowej: www.um.warszawa.pl)- pliki DXF lub DWG w obowiązującym układzie 2000. - opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie niezbędnych projektów organizacji ruchu na czas budowy, poniesienie kosztów wszystkich robót z nich wynikających oraz oznakowania ulic, zgodnie z zatwierdzonymi projektami. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w: - przedmiarze robót - zał. nr 1 do umowy, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy wybrany Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość wynagrodzenia brutto podana w ofercie. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach