Przetargi.pl
Wykonanie monitoringu wizyjnego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie monitoringu wizyjnego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu wizyjnego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36. Zakres robót do wykonania zgodny z projektem instalacji telewizji dozorowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót obejmuje: 1) wykonanie okablowania, 2) dostawa i montaż urządzeń CCTV, 3) konfiguracja systemu CCTV, 4) inne prace, które będą wynikać z niniejszej SIWZ wraz z dodatkami. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją techniczną oraz postanowieniami umowy. Wszystkie urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami i posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową instalacji telewizji dozorowej, wykonaną przez Firmę Instalexport S.A. Warszawa ul. Świętokrzyska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zawarte w dodatku nr 4 do SIWZ tj.: 1) Projekt instalacji telewizji dozorowej; 2) Przedmiary robót; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ww. dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. Dodatkowe warunki - do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z placem przyszłej budowy w celu sprawdzenia miejsca robót oraz warunków wykonania zamówienia i ujęcia wszystkich czynników cenotwórczych związanych z warunkami lokalnymi w cenie ofertowej. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca, 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z: 1) projektem budowlanym, warunkami wykonania i odbiorów oraz polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach, 2) wymogami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością, 4) zaleceniami inspektora nadzoru, 3) opracowanie projektu organizacji robót i harmonogramu robót oraz uzgodnienie ich ze służbami Zamawiającego oraz Generalnego Wykonawcy budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku, 4) zorganizowanie robót w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku lub Dyrekcją Szpitala. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren prowadzenia budowy od chwili jego przejęcia. Przekazanie terenu prowadzenia robót nastąpi przy udziale Generalnego Wykonawcy budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku lub Dyrekcji Szpitala, 6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP. Kierownik robót przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany planem bioz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r., (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.) oraz przedstawić go Zamawiającemu, 7) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego przedmiotu umowy, 8) współpraca ze służbami Zamawiającego oraz Inwestora zastępczego, 9) koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego 10) stosowanie wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881, z późniejszymi zmianami), 11) przygotowanie instalacji oraz wymaganych dokumentów łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego wraz następującymi dokumentami: instrukcje funkcjonowania i obsługi urządzeń, rysunki zgodne z wykonaniem, szczegółowy raport zawierający co najmniej wykaz i charakterystykę faktycznie zainstalowanych urządzeń oraz wyniki przeprowadzonych badań, pisemne uzgodnienia odstępstwa od projektu z inwestorem zastępczym i zespołem projektowym, protokoły szkoleń personelu użytkownika, oświadczenie o kompletności wykonania instalacji, gwarancje, atesty, dowody zakupu oraz inne dokumenty związane z za tosowanymi urządzeniami i materiałami, 12) zgłaszanie instalacji do odbioru, 13) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika, 14) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., 15) zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami, 16) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, 17) utrzymanie porządku w czasie realizacji robót. Przez utrzymanie porządku Zamawiający rozumie utrzymanie na bieżąco czystości pomieszczeń, korytarzy i szlaków komunikacyjnych, 18) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie wykonywania robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 19) wykonanie na własny koszt robót odtworzeniowych polegających na przywróceniu stanu pierwotnego w pomieszczeniach w których Wykonawca wykonywał prace po przeprowadzonych robotach instalacyjnych, 20) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, powstałe podczas wykonywania prac, jak również roszczenia cywilnoprawne osób trzecich, spowodowane działalnością Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, 21) w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej, wody, itp., w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, wg wskazań liczników, które Wykonawca zainstaluje na własny koszt, 22) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy, pozostawiając teren wykonywania przedmiotu umowy w stanie nieuszkodzonym i uprzątniętym oraz przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, 23) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, nie później niż 10 dni od daty dokonania odbioru końcowego, 24) udzielenie 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, 25) dobrane przez projektanta materiały i technologie konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zastosowania w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 73 8980 0009 2007 0037 0246 0004 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie monitoringu wizyjnego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.5 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p 114 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy zostanie przez Zamawiającego wykluczony postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.radomszczanski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach