Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji, przebudowy i remontu Kliniki Transplantologii i Chirurgii Ogólnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A Jurasza w Bydgoszczy

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
    85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
    REGON: 00112607400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji, przebudowy i remontu Kliniki Transplantologii i Chirurgii Ogólnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A Jurasza w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu modernizacji, przebudowy i remontu Kliniki Transplantologii i Chirurgii Ogólnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został szczegółowo opisany w projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ, z uwzględnieniem zmian wyspecyfikowanych w pkt. 2.4.A SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ (projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące element dokumentacji wykonawczej, uszczegóławiające opis przedmiotu zamówienia, natomiast nie stanowiące bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ). 2.4 Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych w w/w Klinice na powierzchni 661,5 m? w ramach których przewiduje się: 2.4.A. Wykonanie modernizacji i uzupełnienie klimatyzacji i wentylacji z nie pełną wymianą central, wynikającą z projektu, ale według podanych poniżej wytycznych: 1. Układ N1/W1 1.1 Pozostaje istniejąca centrala nawiewna N1 (jest w dobrym stanie i ma właściwą wydajność). 1.2 Pozostają dwie centrale wyciągowe W2, przy czym kanały wyrzutowe doprowadzić do wyrzutni na dachu (przewidziane projektem). 1.3 Dla gabinetu zabiegowego (pom. 5) zastosować wentylator wyciągowy dachowy zgodnie z projektem. 1.4 Należy zgodnie z projektem wykonać kanały wentylacyjne z kształtkami dla instalacji N1/W1 - dotyczy to poziomu II piętra i przejść przez strop. 2. Układ N2/W2 2.1 Pozostaje istniejąca centrala nawiewna N2 (jest w dobrym stanie i ma właściwą wydajność). 2.2 W wentylatorni wykonać odpowiednie demontaże starej instalacji celem umożliwienia zainstalowania centralki wyciągowej W2. 2.3 Zainstalować indywidualną centralkę wyciągową W2 o wydajności 1100 m?/h w wentylatorni nr 2 i doprowadzić kanał wyrzutowy do wyrzutni na dachu (przewidzianej projektem). 2.4 Należy zgodnie z projektem wykonać kanały wentylacyjne z kształtkami dla instalacji N2/W2 - dotyczy poziomu II piętra i przejść przez strop. 2.5 Wykonać instalację elektryczną i sterowniczą dla nowego układu W2 sprzężoną z istniejącą instalacją nawiewną N2. 3. Układ N3/W3 wykonać zgodnie z projektem 3.1 W wentylatorni wykonać odpowiednie demontaże starej instalacji celem umożliwienia zainstalowania centrali N3/W3. 3.2 Zainstalować centralę N3/W3. 3.3 Podłączyć nagrzewnicę wodną N3W3. 3.4 Wykonać instalację elektryczną i automatyki. 3.5 Należy zgodnie z projektem wykonać kanały wentylacyjne z kształtkami dla instalacji N3/W3 - dotyczy to całej instalacji (II piętro, przejścia przez strop, wentylatornia, włączenie do wyrzutni). 4. Wszelkie prace związane z rozprowadzeniem kanałów i kształtek na poziomie II piętra powinny być wykonane zgodnie z projektem. 5. Zakres prac w wentylatorniach obejmuje demontaż istniejących central i instalacji w miejscach kolidujących z nowymi instalacjami. 2.4.B. Wykonanie węzłów sanitarnych w salach chorych nr 9, 11, 26, zgodnie z projektem. 2.4.C. Wykonanie przebudowy sal chorych nr 19 i 23 na izolatki, zgodnie z projektem. 2.4.D. Wykonanie łazienki dla pacjentów niepełnosprawnych oraz utworzenie natrysku w węźle sanitarnym przy sali pooperacyjnej nr 36, zgodnie z projektem. 2.4.E. Wykonanie wymiany wykładziny podłogowej (tarkett) na całej powierzchni zajmowanej przez Klinikę. 2.4.F. Wykonanie napraw i malowanie ścian farbą emulsyjną zmywalną we wszystkich pomieszczeniach i komunikacjach w Klinice. 2.4.G. Wykonanie montażu parawanów i prowadnic do nich w Sali pooperacyjnej. 2.4.H. Wykonanie wymiany drewnianych odbojnic w pomieszczeniach i korytarzach Kliniki na odbojnice i odbojoporęcze z tworzywa sztucznego oraz wykonanie montażu narożników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 10 000,00 zł w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Przetarg na modernizacji, przebudowy i remontu Kliniki Transplantologii i Chirurgii Ogólnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A Jurasza w Bydgoszczy, oraz w tytule przelewu podać nr NIP, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). 10.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. 10.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 10.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 10.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach