Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Andrzeja Struga 86
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3847924 , fax. 048 3847924
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących
ul. Andrzeja Struga 86 86
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3847924, fax. 048 3847924
REGON: 14064006000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswwyszynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka jednostka samorządowa - edukacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji dachów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji sześciu dachów w SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu, ul. Struga 86, o łącznej powierzchni 1 950 m2. Zakres robót będzie obejmował:rozebranie obróbe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 5000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 1)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)w pieniądzu, prze
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają następujące warunki w zakresie potencjału kadrowego: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób zdolnych do wykonania zamówienia, zapewnią kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów metodą 0 - 1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a oferta będzie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)informację o osobie przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do siwz. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 siwz. Do informacji winna być dołączona: a)kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych, b)dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswwyszynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu. CIS-WAG.271.8.2016
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-02 - Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z modernizacją instalacji odgromowej , położonego przy ul. WRONIEJ 9 w Józefowie
Dodano: 2016-04-26 - 1.REMONT DACHU, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 229 W ZEGRZU. 2.REMONT III PIĘTRA SKRZYDŁA D I E W BUDYNKU NR 4 W ZEGRZU.
Dodano: 2016-04-06 - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 1
Dodano: 2015-08-17 - Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach.
Dodano: 2015-08-10 - Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach
Dodano: 2015-07-22 - Remont budynku strażnicy OSP Kochanówce
Dodano: 2015-07-01 - Remonty w placówkach oświatowych - Szkole Podstawowej nr 6 i Miejskim Przedszkolu nr 8 w Ciechanowie
Dodano: 2015-06-12