Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji dachów.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Andrzeja Struga 86
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3847924 , fax. 048 3847924
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących
    ul. Andrzeja Struga 86 86
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3847924, fax. 048 3847924
    REGON: 14064006000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswwyszynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka jednostka samorządowa - edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji dachów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji sześciu dachów w SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu, ul. Struga 86, o łącznej powierzchni 1 950 m2. Zakres robót będzie obejmował:rozebranie obróbe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 5000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 1)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)w pieniądzu, prze
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają następujące warunki w zakresie potencjału kadrowego: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób zdolnych do wykonania zamówienia, zapewnią kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów metodą 0 - 1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a oferta będzie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)informację o osobie przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do siwz. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 siwz. Do informacji winna być dołączona: a)kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych, b)dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswwyszynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach