Przetargi.pl
Wykonanie kotłowni gazowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kotłowni gazowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie kotłowni gazowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie której zakres obejmuje wykonanie projektu budowlanego kotłowni na podstawie programu funkcjonalno użytkowego w zakresie: -części budowlanej ,z wykonaniem komina, -części technologicznej z AKP wraz ze źródłem ciepła , -części instalacji gazowej dla kotłowni i mieszkania, -części inst. wod. - kan., -części instalacji i urządzeń elektr., -części instalacji wentylacyjnej, -przygotowanie dokumentacji w formie niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, w szczególności instalacji gazowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713212006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - tzn., którzy posiadają aktualne dokumenty wymienione w pkt. 6.1.3 i 6.1.4 SIWZ.b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,- w celu potwierdzenia spełniania warunku niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien wykazać się zaprojektowaniem i wykonaniem zaprojektowanej w sposób należyty co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotę budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia, (jednoczesne zaprojektowanie i wykonanie kotłowni gazowej o mocy nie mniejszej niż 100 kW).Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.5 SIWZ. - ocena spełniania warunku dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę imienny wykaz osób wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,posiadania przez nich:uprawnień projektowych w zakresie instalacji c.o., gazowych, i technologicznych dotyczących kotłowni gazowych, kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej,- instalacyjna w zakresie instalacji c.o. urządzeń, - instalacyjna w zakresie instalacji gazowych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 5.1.2 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców (warunek może być spełniany łącznie). c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł (zamawiający będzie wymagał wznawiania w/w polisy przez cały okres wykonywania zamówienia). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie żądanych w punkcie 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.Nie spełnienie powyższych warunków przez Wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa wraz z ofertą wypełnioną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: 1.Zestawienie kosztów zadania - na wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych określonych w pkt 5.1.2 a) SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z danymi według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru itp.). W przypadku gdy wykonawca posiada referencje związane z robotami, które wykonał wspólnie z innymi wykonawcami - referencje muszą jednoznacznie wskazywać jego faktyczny udział w zakresie wykonanego zadania, 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się uprawnieniami do kierowania robotami o specjalnościach wymienionych w pkt 5.1.2 b) SIWZ, z danymi według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7.polisę lub w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 100.000 zł. 8.Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach