Przetargi.pl
Termomodernizacja i remont obiektów użyteczności publicznej w gminie Pobiedziska - termomodernizacja i remont budynku wysokiego świetlicy wiejskiej w Latalicach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i remont obiektów użyteczności publicznej w gminie Pobiedziska - termomodernizacja i remont budynku wysokiego świetlicy wiejskiej w Latalicach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Latalice gmina Pobiedziska etap II , działka nr 106, 111, 112 gmina Pobiedziska zgodnie ze zgłoszeniem, projektem oraz przedmiarem, należy : a) wykonać projekt modernizacji instalacji CO całego obiektu i kotłowni uwzględniając wymianę grzejników na nowe panelowe, dostawę i montaż nagrzewnic wodnych. Projekt kotłowni powinien uwzględniać modernizacje pomieszczenia wraz z wyposażeniem w piec gazowy, pompy, zawory, zasobniki itp. W projekcie należy uwzględnić podział ogrzewania na 5 sekcji oraz umożliwić sterowanie każdą z sekcji z osobna. Należy również uwzględnić konieczność wykonania projektu instalacji elektrycznej dla nowo zaprojektowanej kotłowni. Projekt musi również obejmować zmiany instalacji gazu umożliwiające podłączenie pieca gazowego w kotłowni oraz kuchenek gazowych wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę. b) wykonać prace związane z realizacją zaprojektowanej modernizacji instalacji C.O. oraz kotłowni; c) wykonać konieczne prace rozbiórkowe związane z wyminą orynnowania, drzwi zewnętrznych - 2 szt., parapetów i okien oraz wywiezienie zgromadzonych odpadów rozbiórkowych; d) wymienić orynnowanie oraz stolarkę okienna i drzwiową e) wykonać prace związane z izolacja fundamentów oraz dociepleniem ścian; f) wykonać roboty rozbiórkowe i remontowe związane z termomodernizacją dachu; g) wykonać remont kominów; h) wyremontować podjazd dla niepełnosprawnych oraz schody wejściowe do świetlicy, ułożyć chodniki i wykonać parkingi; i) wykonać opaskę wokół budynku; j) wyremontować schody zewnętrzne na tyłach budynku wysokiego- zmiana szerokości schodów oraz montaż nowej balustrady; k) wykonać zadaszenie nad wejściem do toalet; l) wyremontować pomieszczenia kuchni i zaplecza kuchni, w tym: - rozebrać piec węglowy, - zdemontować i zutylizować szafki kuchenne, - rozebrać posadzki , wykładzinę ścienną z płytek oraz wyburzyć ścianę na zapleczu kuchni, - wyremontować ściany: uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi gipsowych, licowanie ścian płytkami do wysokości wymaganej przepisami BHP, - ułożenie płytek podłogowych w kuchni i na zapleczu kuchni, - kompletne wyposażenie kuchni obejmujące: kuchenki gazowe - 2 szt., taborety gazowe - 2 szt., umywalka 50 cm, zlewozmywak dwukomorowy -2 szt., meble kuchenne - szafki wiszące i stojące na ścianach o łącznej długości min. 5 mb. m) wyremontować pomieszczenia WC, w tym: - rozebrać wykładzinę ścienną z płytek, - wyburzyć ścianki działowe WC, - rozebrać posadzki w WC i na korytarzu, - wykonanie ściany działowej i ścianki ustępowej, - remont ścian i licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - ułożenie płytek podłogowych w WC i korytarzu, - kompletne wyposażenie WC obejmujące: umywalkę, miskę ustępową, pisuar, lustra - 2 szt., uchwyty na ręczniki - 2 szt., uchwyt na papier toaletowy, dozowniki mydła -2 szt. n) wywieźć odpady zgromadzone w trakcie remontu całego obiektu będącego Przedmiotem Umowy, o) wyremontować pomieszczenie kotłowni zgodnie z wykonanym projektem będącym Przedmiotem Umowy, p) wykonać remont instalacji określonych w przedmiarze robót, w tym: instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń WC oraz kuchni i zaplecza kuchni, adaptacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach WC, kuchni i zaplecza kuchni do potrzeb nowego wyposażenia, adaptacja przyłączy wodociągowych i instalacji gazu oraz instalacji elektrycznej, q) dostarczyć i zamontować stolarkę wewnętrzną: drzwi - 7 sztuk, drzwi techniczne do kotłowni, roleta wewnętrzna z profili aluminiowych podnoszona elektrycznie, r) wykonać remont garażu - remont posadzki oraz ścian, s) wyremontować pomieszczenia na piętrze, w tym: chemicznie wyczyścić posadzki i schody, uzupełnić tynki wewnętrzne, wykonać gładzie gipsowe, pomalować pomieszczenia, rozebrać wykładzinę z tworzywa sztucznego w pom. gospodarczym remizy i ułożyć posadzkę z paneli podłogowych, wyremontować instalacje elektryczną. 2. Prace zaplanowane do wykonania określone są w przedmiarze robót. 3. Przedmiar robót dla Instalacji C.O. obejmujący zgodnie z punktem 1 lit. a i b: a) wykonanie projektu modernizacji instalacji CO całego obiektu i kotłowni uwzględniając wymianę grzejników na nowe panelowe, dostawę i montaż nagrzewnic wodnych, b) projekt kotłowni uwzględniający modernizację pomieszczenia wraz z wyposażeniem w piec gazowy, pompy, zawory, zasobniki itp. W projekcie należy uwzględnić podział ogrzewania na 5 sekcji oraz umożliwić sterowanie każdą z sekcji z osobna, c) konieczność wykonania projektu instalacji elektrycznej dla nowo zaprojektowanej kotłowni, d) zmiany instalacji gazu umożliwiające podłączenie pieca gazowego w kotłowni oraz kuchenek gazowych wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę, e) wykonanie prace związanych z realizacją zaprojektowanej modernizacji instalacji C.O. oraz kotłowni, obejmuje podstawowe elementy do wykonania. 4. Wykonawca w oparciu o załączoną inwentaryzację obiektu dokona wyceny robót i materiałów zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami prawa budowlanego. 5. Kolorystyka elewacji, ścian, płytek posadzkowych i ściennych oraz typ i kolorystyka wyposażenia zostaną uzgodnione z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zaktualizowanego przedmiaru robót oraz projektu termomodernizacji . Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45211200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45321000-3 Izolacja cieplna 45443000-4 Roboty elewacyjne 45442110-1 Malowanie budynków 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45410000-4 Tynkowanie 45442110-1 Malowanie budynków 45261320-3 Kładzenie rynien 45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie 45442180-2 Powtórne malowanie 44411700-1 deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44411300-7 umywalki 39711360-0 Piekarniki 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 45421145-2 Instalowanie rolet 45312310-3 Ochrona odgromowa 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 8. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: a) Poniesienie kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci, koordynacja robót będących w kompetencji Zakładu Komunalnego, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego. b) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii i decyzji niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku. c) Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym zabezpieczenia i organizacji robót. d) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) Prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. f) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. h) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, i) Użycie do wykonania zamówienia materiałów I gatunku i posiadających świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie w standardzie nie gorszym niż określone w projekcie budowlano wykonawczym oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. 1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru lub Zamawiającego przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713212006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 170 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA Poznań - 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach